Skravletråd uke 21!

Kjenner det er godt med en ekstra fridag før det braker løs med jobb i morgen kveld :)
 
Så kjipt at dette er den siste fridagen på lenge. [emoji85] Har passa meg helt YPPERLIG i år at fridagene har lagt seg slik at jeg i praksis har jobba 80% i hele mai. [emoji23]
 
Så kjipt at dette er den siste fridagen på lenge. [emoji85] Har passa meg helt YPPERLIG i år at fridagene har lagt seg slik at jeg i praksis har jobba 80% i hele mai. [emoji23]
Jeg skal bare jobbe fullt i en uke, så er det tur til London [emoji16]
Så fire uker til før det er ferie [emoji16][emoji16]

Når jeg deler det opp sånn kjennes det ikke så lenge ut til [emoji23]

Jeg pleier å hate sånne ekstra fridager, men med mini på vei har det faktisk bare vært skikkelig digg [emoji7]
 
11+0 i dag❤ så deilig å være enda nærmere 12+0.
 
I dag er en slik dag jeg virkelig hater at jeg bor i nord og bare har en og annen dag med ordentlig sommer. Her er det 4 grader og regn og jeg har vært nødt å lete fram svea jakken igjen!!! Så sitter søsteren min og sender snap av at hun sitter ute og soler seg nesten hver dag i over 20 grader nede i Oslo [emoji30][emoji30]
 
I dag er en slik dag jeg virkelig hater at jeg bor i nord og bare har en og annen dag med ordentlig sommer. Her er det 4 grader og regn og jeg har vært nødt å lete fram svea jakken igjen!!! Så sitter søsteren min og sender snap av at hun sitter ute og soler seg nesten hver dag i over 20 grader nede i Oslo [emoji30][emoji30]

Hvis det er noe trøst så er det skikkelig altfor varmt! Også blåser det mye...
 
Dere som har vært på TUL, tar dere utgangspunkt i hvor langt dere er på vei i forhold til måling av fosteret eller deres egen beregning? Det er ikke mange dagene forskjell, men jeg er imidlertid ganske sikker på når jeg hadde EL. TUL mente jeg var 4 dager lenger enn min egen beregning, så det er jo i og for seg en bonus
 
Dere som har vært på TUL, tar dere utgangspunkt i hvor langt dere er på vei i forhold til måling av fosteret eller deres egen beregning? Det er ikke mange dagene forskjell, men jeg er imidlertid ganske sikker på når jeg hadde EL. TUL mente jeg var 4 dager lenger enn min egen beregning, så det er jo i og for seg en bonus

Jeg har gått tilbake til menstermin for har fått forskjellig termin ved hver UL. Hatt 3 til nå. Skal på en i morgen tidlig også.
 
I kveld blir det cheeseburger med masse sylteagurk [emoji85]
Hvorfor craver jeg ikke SUNN mat? Vært på og av kvalm i hele dag og ikke spist spesielt mye - nå vil jeg bare drukne i burger
 
Har vi klagemur / klagetråd her inne?:p
 
Dere som har vært på TUL, tar dere utgangspunkt i hvor langt dere er på vei i forhold til måling av fosteret eller deres egen beregning? Det er ikke mange dagene forskjell, men jeg er imidlertid ganske sikker på når jeg hadde EL. TUL mente jeg var 4 dager lenger enn min egen beregning, så det er jo i og for seg en bonus

Jeg tar utgangspunkt i TUL, fordi den stemmer bedre enn menstermin utifra hva jeg selv tror. Jeg vet jeg har korte sykluser. Og jeg vet jeg ikke hadde eggløsning når menskalkulatoren sa jeg skulle ha det. Også var det deilig å «jukse» litt med å hoppe noen dager frem nå i disse tidlige ukene hvor tiden går så tregt :p
 
I kveld blir det cheeseburger med masse sylteagurk [emoji85]
Hvorfor craver jeg ikke SUNN mat? Vært på og av kvalm i hele dag og ikke spist spesielt mye - nå vil jeg bare drukne i burger

You and me :p
Liker plutselig ikke sunn mat :rolleyes:
 
Neida.. den ligger visst på side 2.. så ikke rart man ikke ser den...

Jeg bruker hovedsakelig appen, så da er det så kronglete å finne tråder langt der nede...

Kanskje den kunne vært festet i innlegget over viktigste tråder?
 
Back
Topp