Skravletråd uke 21!

Er så god stemning her inne! Har prøvd å henge litt på november i dag for å få litt innlegg der pga skjult, men det er ikke let. De har ikke skravletråd engang. Jeg får lage en.
 
Noen som sliter med å få åpnet BV i nettleseren? Hos meg bare henger den seg opp.. og jeg blir frustrert av appen [emoji12]
Jeg har droppet appen, den hengte seg opp Så logger har bare adressen til formen via å søke opp. Går like fort det.
 
I dag har jeg ligget i sengen leeenge og gjett om det var deilig! Men nå får jeg det litt travelt da, har en del småting jeg må få unnagjort.
 
Last edited:
Noen som har kjøpt seg gravid dagbok/svangerskapsbok? Hvilken eventuelt?
Har sett på det og har veldig lyst. står i mellom 2 stykk. Gravid journalen samme som babjournalen hvis du har vært borti den og en annen bok som er rosa som bare heter gravid tror jeg? :eek: :)
 
Jeg har klipt meg.. 12 cm med hår rett av ;) Det var deilig det :)
 
Jeg har klipt meg.. 12 cm med hår rett av ;) Det var deilig det :)
Diiiiigg [emoji16]

Jeg klippa meg ganske likt sånn her rett før påske, altså sååååå digg [emoji4]
Nå er det faktisk levelig å gå med håret ned [emoji28]
Neste steg er å eventuelt ta lengden i tillegg [emoji87]

Screenshot_20180523-213802_Pinterest.jpg
 
Diiiiigg [emoji16]

Jeg klippa meg ganske likt sånn her rett før påske, altså sååååå digg [emoji4]
Nå er det faktisk levelig å gå med håret ned [emoji28]
Neste steg er å eventuelt ta lengden i tillegg [emoji87]

Vis vedlegget 259432
Så kult! Det har jeg hatt lyst til også, men er litt feig :p
 
Så kult! Det har jeg hatt lyst til også, men er litt feig :p
Det er helt siiiiinnsykt digg, men så har jeg fortsatt mer tykkelse på hestehalen min nå enn det søsteren min har med full hårmanke [emoji28] Det er ganske tjukt [emoji23]

Driver egentlig og lurer på om jeg skal klippe noe sånt [emoji7]Screenshot_20180523-225503_Pinterest.jpg
Screenshot_20180523-225510_Pinterest.jpg
 
IMG_1075.jpg

Var det ikke her inne vi lurte på det?
 
Har alle fått med seg denne?[emoji383][emoji383] Screenshot_20180524-170518_Facebook.jpg
 
Back
Topp