Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?
Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble fødtIkke like aktuelt.

filmet i 2010 

men ser eldre ut ja. Helt enig med deg i den. Nei, du dør nok ikkeDu tar jo en sjanse, men det må være opp til deg om det er verdt det eller ikke
![]()
Flere som har nesten menssmerter nå for tiden? Dunker i livmor, hele kroppen pulserer og jeg ble veldig anspent i korsryggen!
Jeg ble helt slått ut kjente jeg, blir nok liggende resten av dagen.
hehe.. men er det ikke like ille å spise vanlig skinke? eller salami, kylling pålegg osv?
Ja! Plutselig begynt å få det igjen, synes det er relativt lenge siden sist.. uke 7 eller noeFlere som har nesten menssmerter nå for tiden? Dunker i livmor, hele kroppen pulserer og jeg ble veldig anspent i korsryggen!
Jeg ble helt slått ut kjente jeg, blir nok liggende resten av dagen.
Åååååh.. Jente på 15 mnd som plutselig har bestemt seg for å være koooooko på natta!
Gikk på jobb med 2 timer søvn i bagasjen i dag, zombie-lærer
Hjelper ikke med gravidhormonene heller, gråter og graver meg ned mens det står på - må nesten le litt av meg selv..!

Jordmødrene på NRK er veldig fin synes jeg, ligger på NRK tvNoen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?
Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble fødtIkke like aktuelt.

Du er absolutt ikke den eneste som ikke er av den glødende gravide typenFlere som har svingene mage for tiden?! Veksler mellom stein hard og helt løs.. Så frustrerende
Er så misunnelig på alle de «flinke gravide» som ikke legger på seg mer enn de skal, de har ikke vondt en eneste plass på kroppen, sover greit om natta, slipper hele kvalme og oppkast styret og som virkelig GLØDER nydelig vakker gravid til en hver tid.
Føler meg allerede som en svær hval, som ikke passer noen klær lengre, med svært misfornøyd mage der innholdet til tider kommer begge veier, ser ut som at jeg akkurat gikk ut av 10 klasse med alle disse kvisene i trynet, huden er tørr og kløøøøøør! Og hvis jeg skal bli seende ut som sist, så hovner jeg vel opp om noen uker også
Mulig dette hører til i klagetråden da men![]()

Jeg er heldigvis ikke sånn at jeg spyr, men kvalm, det kan du banne på. Sa nei til kvalmemedisiner fra legen på fredag, men jeg tror jeg skal ringe inn og angre. Selv om jeg ikke spyr så er det skikkelig slitsomt å ikke kunne gjøre stort uten å ville spy når jeg ikke får til.Flere som har svingene mage for tiden?! Veksler mellom stein hard og helt løs.. Så frustrerende
Er så misunnelig på alle de «flinke gravide» som ikke legger på seg mer enn de skal, de har ikke vondt en eneste plass på kroppen, sover greit om natta, slipper hele kvalme og oppkast styret og som virkelig GLØDER nydelig vakker gravid til en hver tid.
Føler meg allerede som en svær hval, som ikke passer noen klær lengre, med svært misfornøyd mage der innholdet til tider kommer begge veier, ser ut som at jeg akkurat gikk ut av 10 klasse med alle disse kvisene i trynet, huden er tørr og kløøøøøør! Og hvis jeg skal bli seende ut som sist, så hovner jeg vel opp om noen uker også
Mulig dette hører til i klagetråden da men![]()
Skal til jordmor i dag igjen, føler egentlig at jeg nettopp var der, men det er jo 4 uker siden
Var på vekta, har gått ned 4kg siden jeg ble gravid, så det blir nok jm fornøyd med (har alt for mye ekstra), og spent på om hun prøver med doppler i dag (13+2).
Ellers tror jeg ikke det blir noen lang time i dag![]()

Du er absolutt ikke den eneste som ikke er av den glødende gravide typen
Magen min er helt lik, og jeg har fått sår i tillegg pga det så jeij
Her går det i å føle seg som en dinosaur som legger på seg hele tiden, herlig følelse
Prøver å ha fokus på at i det minste så er sluttresultatet veldig bra
Er i andre trimester nå og har store håp om at alt av kvalme og drit vil bli mye bedre og jeg blir denne glødende gravide![]()

Jeg er heldigvis ikke sånn at jeg spyr, men kvalm, det kan du banne på. Sa nei til kvalmemedisiner fra legen på fredag, men jeg tror jeg skal ringe inn og angre. Selv om jeg ikke spyr så er det skikkelig slitsomt å ikke kunne gjøre stort uten å ville spy når jeg ikke får til.
Har også masse sjarmerende kviser og føler at jeg bare er utilpass mesteparten av tiden nå lener jeg meg fremover og magen kommer i klem blir jeg skikkelig uggen
Jeg klør også som besatt, så mannen har gjort det til sin oppgave å smøre meg hver kveld i håp om at det hjelper

Vi har ikke akupunktør..Hadde ikke klart meg uten kvalmemedisin.. Den stiller riktignok ikke all kvalmen, men det hindrer at jeg brekker meg eller spyr. Kan jo være det hjelper super bra på deg!
En annen ting som har hjulpet meg mye er akupunktur.
Her er det også full smøring hver kveld, hjelper litt på kløe da![]()