Skravletråd uke 19

Isj. Enda mindre klar for magesjau.... var ikke engang 30 min på jobb før jeg måtte gi meg....
 
God mandag ja! Jeg har hatt helt sprø drømmer og vært skikkelig morroklump med et 9ar venninner på morgenen, lå og hylte av latter i senga isted! :D
 
Kan man virkelig ikke spise blødtkokte egg/stekt egg med hel flytende plomme under graviditeten, i NORGE??? Leste dette nå, helt tilfeldig i Graviditet +. Har spist sikkert ti blødtkokte egg bare forrige måned ;) Er jo SÅÅ godt.

Når jeg tenker meg om, spiste jeg også det når jeg var i Scottland forrige helg..

"Rå egg kan inneholde salmonella, noe som betyr at du også må unngå rå kakerøre eller kakedeig."
 
Kan man virkelig ikke spise blødtkokte egg/stekt egg med hel flytende plomme under graviditeten, i NORGE??? Leste dette nå, helt tilfeldig i Graviditet +. Har spist sikkert ti blødtkokte egg bare forrige måned ;) Er jo SÅÅ godt.

Når jeg tenker meg om, spiste jeg også det når jeg var i Scottland forrige helg..

"Rå egg kan inneholde salmonella, noe som betyr at du også må unngå rå kakerøre eller kakedeig."
Graviditet+ er jo avent sin, og avent er fra England, som ikke har samme krav til testing som vi har her..
Du kan fint spise norske egg som er innenfor datostempling blødkokt eller ikke gjennomstekt.
Det er det samme som med spekemat og salami, det er ikke like strengt i utlandet, gilde selv har en offentliggjøring om hvilke produkter som er trygge f.eks :p
 
Kan man virkelig ikke spise blødtkokte egg/stekt egg med hel flytende plomme under graviditeten, i NORGE??? Leste dette nå, helt tilfeldig i Graviditet +. Har spist sikkert ti blødtkokte egg bare forrige måned ;) Er jo SÅÅ godt.

Når jeg tenker meg om, spiste jeg også det når jeg var i Scottland forrige helg..

"Rå egg kan inneholde salmonella, noe som betyr at du også må unngå rå kakerøre eller kakedeig."
Den appen følger vel engelske anbefalinger tror jeg? Det er flere ting der som jeg har reagert på o_O Norske egg er det ikke noe problem å spise selv om de ikke er gjennomstekt, men jeg er mer forsiktig i utlandet hvor faren for salmonella er endel høyere.
 
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?

Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født :confused: Ikke like aktuelt.
 
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?

Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født :confused: Ikke like aktuelt.
Nei desverre.. lette litt nå men det var ikke noe
 
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?

Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født :confused: Ikke like aktuelt.

Fødeavdelingen ligger på Dplay! Jeg elsker den serien ❤️ Du må tegne premium abonnement for å se det da; men det er mye bra på Dplay!
 
Noen som vet om fødeprogrammer/serier o.l, som ligger tilgjengelig på Netflix, viaplay eller HBO?

Så det lå noe på nrk.no, kjempe gammelt...siden før min mor ble født :confused: Ikke like aktuelt.

Kan også anbefale Yummy mummies på Netflix. Er også et par andre serier også, modern moms og en annen jeg ikke husker navnet på. Ganske morsomme!
 
Endelig over i andre trimester idag...starter dagen med å brekke meg over doen og ha halvveis hodepine mens jeg ser dø ut på sofaen. Herlige tider:bored:
 
Back
Topp