Skravletråd uke 19

Magesår? Det har jeg vært mye plaget med fordi jeg har refluks. Det er så vondt..
Enig i at å få en superperfekt å søt baby er noe jeg virkelig kan! Så trøster meg med det:hilarious:
Bikker andre trimester på torsdag:D Men noen glødende gravid blir jeg nok aldri:hilarious:

Nei..rumpesår:hilarious:
Woop for andre trimester:)
 
HURRA!

Var hos legen i dag for blodprøver, urinprøve og sånt.. Og så spør hun om jeg vil være prøvekanin!
Hun hadde skaffet et sånt lite UL-apparat, stort som en litt stor mobilskjerm, og skulle lære seg å bruke det :)

Så klart sa jeg ja! Så i dag fikk jeg en bonustitt på rompetrollet :) Herregud, det var herlig! Så hjertet som slo og bein som sparket i vei! Gleder meg til jeg begynner å kjenne det.. :)

Genialt med en bonustitt når det er så lenge mellom TUL og OUL :)
 
Endelig over i andre trimester idag...starter dagen med å brekke meg over doen og ha halvveis hodepine mens jeg ser dø ut på sofaen. Herlige tider:bored:

Gratulerer med 2. trimester! Og håper formen din tar seg opp! <3

Jeg har så SYKT lyst på spekeskinke, jeg dør vel ikke av liiiiiittt???

Nei! Du dør ikke av litt, bare velg norskprodusert, og helst kjøp hele stykker som du kan skjære opp selv! Det er i realiteten like farlig å spise kokt skine og annet kjøttpålegg som er oppskåret etter varmebehandling :) men man må jo bestemme selv hva man ønsker å forholde seg til!
 
HURRA!

Var hos legen i dag for blodprøver, urinprøve og sånt.. Og så spør hun om jeg vil være prøvekanin!
Hun hadde skaffet et sånt lite UL-apparat, stort som en litt stor mobilskjerm, og skulle lære seg å bruke det :)

Så klart sa jeg ja! Så i dag fikk jeg en bonustitt på rompetrollet :) Herregud, det var herlig! Så hjertet som slo og bein som sparket i vei! Gleder meg til jeg begynner å kjenne det.. :)

Genialt med en bonustitt når det er så lenge mellom TUL og OUL :)

Då gøy!! :)
 
Forresten, sinksalve er perfekt for rumpesår og blir det noe igjen av den så kan jo bolla bruke det også:woot:
 
Gratulerer med 2. trimester! Og håper formen din tar seg opp! <3



Nei! Du dør ikke av litt, bare velg norskprodusert, og helst kjøp hele stykker som du kan skjære opp selv! Det er i realiteten like farlig å spise kokt skine og annet kjøttpålegg som er oppskåret etter varmebehandling :) men man må jo bestemme selv hva man ønsker å forholde seg til!
Jeg liker å høre dette :) for gjett om det frister! :)
 
Ble stukket for di ukes tid siden og de tok 4 rør av meg.. Heldigvis har jeg ikke sprøyteskrekk!

Best å ikke ha sprøyte skrekk ja. Er overlev bart hvis de klarer det på første stikket, må det stikkes flere ganger så dør jeg litt, det er så vondt!
 
Ble stukket hos legen i dag og frastjålet 3 rør med blod.. :(
Takker meg til venøse blodprøver, kapillære (i fingeren) derimot, er det værste jeg vet!!:bag:
 
Sprøyter er helt konge, det!
Liker å se på når blodet suges ut :)
 
Tipser om at det ligger et britisk fødselsprogram på youtube. "One born every minute". Men må advare om at de bruker mye dramatiske fødsler og sånn, mye skriking osv. Så er du førstegangsfødende og/eller redd for fødsel er det ikke det beste å se på.

Jeg skal på UL i morgen. Da er jeg 12+6. Utrolig redd for MA. Skal bli godt å vite uansett.
 
oh kult! Det må jeg se på (Er sykepleier)

Lykke til, krysser fingrene for at det går bra :)
 
Back
Topp