God morgenGod morgen!
Håper alle får en flott dag![]()
Har du noen planer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen!
Håper alle får en flott dag![]()
God morgenDu må også ha en veldig fin dag
Har du noen planer?![]()
Ingen på dagen i dag, og det er greit. Jeg er helt kaputt.
Men fra 17. er det dugnad og fotballkamp.
Du da?
Uff så utrolig trist å høreHei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-(
Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår var 283;-(
Jeg vinner vanligvis ikke noe.. men jammen så ble jeg en av topp100 april her inne
Det ble to damer til fra forumet her også, vi skravler bra
Husk å sjekke![]()
Jeg vinner vanligvis ikke noe.. men jammen så ble jeg en av topp100 april her inne
Det ble to damer til fra forumet her også, vi skravler bra
Husk å sjekke![]()
tror det blir en egen tråd om det. Men vet ikke når det kommer utJeg trooor jeg er på topp100. Når får vi vite om vi vinner noe?
Vinnerne er publisertJeg trooor jeg er på topp100. Når får vi vite om vi vinner noe?
tror det blir en egen tråd om det. Men vet ikke når det kommer ut![]()
Hvor finner jeg?Den er ute! Flere i desemberforumet har vunnet! [emoji16]
Jeg fant!Hvor finner jeg?![]()
Vinnerne er publisert![]()
Står inne på generelt..festa innlegg![]()
Grattiiiiis! Det var den gaven jeg ville ha [emoji23][emoji85]
Det skjønner jeg, ta det med ro og slapp av❤ Håper det gir seg helt❤I dag blir det ikke noe jobb. Så kvalm og super redd for det at brune slimet skal gå over til blødning...
I dag blir det ikke noe jobb. Så kvalm og super redd for det at brune slimet skal gå over til blødning...