Skravletråd uke 18!

Ingen på dagen i dag, og det er greit. Jeg er helt kaputt.
Men fra 17. er det dugnad og fotballkamp.
Du da?

Godt med ingen planer da ❤ Er på jobb selv og er så trøtt og sliten. Føler jeg ikke fikk hvilt nok i natt :( men heldivis får jeg slutte før i dag,så d blir veldig godt og da har jeg ingen planer :)

Jeg hadde en god drøm i natt, men og veldig forvirrende. Var hos Klinikk Hausken og hadde time samtidig som et annet par. Først var det min tur og hun sier etter UL at jeg har termin i mai (neste år). Men, jeg fikk ikke høre hvor mange uker jeg var på vei eller målene på lille. Så var det det andre paret sin tur og der gikk det ikke like bra. Hun var blitt gravid, men legen trodde det ville ende i SA/MA. Derfor begynte mannen å spise blå p-piller som skulle farge de levedyktige sædcellene hans.

Jeg krevde en ny UL selv om det ville bli dyrt, men plutselig står jeg med en baby i armene som jeg sier er 1.5 kg (men virket større) og at når jeg ser hvor stor barnet mitt er så MÅ jeg ha termin tidligere enn i mai.

Vet ikke om konklusjonen ble at jeg plutselig var blitt mamma, men det var noe spesielt med den delen der jeg holdt babyen ❤

Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-(

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår var 283;-(
Uff så utrolig trist å høre :( [emoji173] sender deg varme klemmer [emoji173]

Jeg vinner vanligvis ikke noe.. men jammen så ble jeg en av vinnerne på topp100 april her inne :D
Det ble to damer til fra forumet her også, vi skravler bra ;)

Husk å sjekke ;)

Last edited:
Jeg vinner vanligvis ikke noe.. men jammen så ble jeg en av topp100 april her inne :D

Husk å sjekke ;)

Jeg trooor jeg er på topp100. Når får vi vite om vi vinner noe?

Jeg vinner vanligvis ikke noe.. men jammen så ble jeg en av topp100 april her inne :D

Husk å sjekke ;)

Ja, nesten litt skammelig at jeg kom på topp 100 etter å ha vært medlem i kun 2 uker :') Men er glad i å skravle der jeg kan så :)

I dag blir det ikke noe jobb. Så kvalm og super redd for det at brune slimet skal gå over til blødning...

I dag blir det ikke noe jobb. Så kvalm og super redd for det at brune slimet skal gå over til blødning...

Da er det godt å slappe av litt, og bare ta det helt med ro!♡
Er det mye brunt?

Gratulerer med premie i topp100 april ;)

Back
Topp