Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Kaffe og bv-tid er gull!;)
Veldig koselig å hilse på kollegaer innimellom...jeg har ikke vært innom jobben siden desember!! :oops:

har ikke vært der for ofte jeg heller :rolleyes:
tiden går rett å slett i fra meg;)

Hahaha! Ja dere skulle vært fluer på veggen da tenker jeg :p Sikkert litt av ett syn :p
Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!:P For å få noen tips i forhold til håndtering av en bøtte med unger!!:D

Ja, tiden strekker ikke til:(
Men nå er det bare 14 dager til jeg begynner på jobb, så nå kan det være det samme..:p

ja da kan du trygt slappe av hjemme og ikke stresse med det, de vil få se deg mer enn nok fremover da :p

Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!:p For å få noen tips i forhold til håndtering av en bøtte med unger!!:D
Naw!! Så søt du er :) Du tar den ene og slår til den andre med!! :P da tier dem still en stund! :P

Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!:p For å få noen tips i forhold til håndtering av en bøtte med unger!!:D
Naw!! Så søt du er :) Du tar den ene og slår til den andre med!! :P da tier dem still en stund! :P

Back
Topp