Hahaha! Ja dere skulle vært fluer på veggen da tenker jegHaha!Ser det godt for meg du! Og skjønner tanken var fristende!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Ja dere skulle vært fluer på veggen da tenker jegHaha!Ser det godt for meg du! Og skjønner tanken var fristende!!
![]()
Må bli Pepsi maxHar det og jegPepsi max,cola,solo eller fanta?
![]()
Kaffe og bv-tid er gull!
Veldig koselig å hilse på kollegaer innimellom...jeg har ikke vært innom jobben siden desember!!![]()
Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!Hahaha! Ja dere skulle vært fluer på veggen da tenker jegSikkert litt av ett syn
![]()
Ja, tiden strekker ikke tilhar ikke vært der for ofte jeg heller
tiden går rett å slett i fra meg![]()
Jeg burde slanket megMå bli Pepsi maxSkal jeg bake ei kake og ta med? Eller slanker vi oss?
![]()
Ja, tiden strekker ikke til
Men nå er det bare 14 dager til jeg begynner på jobb, så nå kan det være det samme..![]()
Nei, det må vi feire med kake og brus!Jeg burde slanket megMen ikke hver dag man får langveisfra besøk
![]()
Hehe...tipper de snart fort nok blir lei hele megja da kan du trygt slappe av hjemme og ikke stresse med det, de vil få se deg mer enn nok fremover da![]()
Nei, det må vi feire med kake og brus!
Hvor bor du forresten??![]()
På GrytastrandaNei, det må vi feire med kake og brus!
Hvor bor du forresten??![]()
Velkomen skal du væreHører jeg kake og brus?
da kommer jeg også![]()
JAAA!! Det hadde vært gøy!Hører jeg kake og brus?
da kommer jeg også![]()
Ååå?? Det er ikke lenger unna, nei!På GrytastrandaEn liten time fra Ålesund
![]()
Da blir det noe godt til kveldsÅåå?? Det er ikke lenger unna, nei!
Dersom jeg kjører nå så må du kanskje spandere kveldsmat isteden tror jeg..![]()
Naw!! Så søt du erSkulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!For å få noen tips i forhold til håndtering av en bøtte med unger!!
![]()
Naw!! Så søt du erSkulle gjerne vært flue på veggen hos deg hver dag, jeg!For å få noen tips i forhold til håndtering av en bøtte med unger!!
![]()
![]()
Hmm...en god omelett kanskje?? Eller river du i en hjemmelaget pizza??Da blir det noe godt til kveldsHva liker du?
![]()
Haha!!Naw!! Så søt du erDu tar den ene og slår til den andre med!!
da tier dem still en stund!
![]()
Hjemmelaget pizza it is!Hmm...en god omelett kanskje?? Eller river du i en hjemmelaget pizza??
*sulten*