Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvorfor ikke ha en skravletråd? ;)

Hva skal dere i dag?

Vi skal på hs om en time, så på barseltreff. Så vi må hive oss rundt og få i oss frokosten.

Ha en fin dag småtroll og mammaer ;)
 
Hei du :) Lurt med en skravletråd for dagen i dag. I dag har vi ingen planer siden vi har vært på farten de siste dagene. Så i dag blir vi bare hjemme å koser oss. Kanskje jeg skal bake noe - får se hva jeg orker ;)

Kose dere hos HS og på barseltreff :)
 
Så lurt!!

I dag skal mor få vasket soverommet og skiftet på senger mens lillegutt sover, så skal vi på butikken og tilslutt er det babysvømming :) Nok å gjøre i dag med andre ord :rolleyes:
 
Koselig med skravletråd :)

I dag tror jeg det blir en trilletur for er ikke så kaldt i dag. Skal lage lasagne til middag i dag så den er ferdig til min lillesøster er ferdig på praksisen sin kl 17. Ellers så blir det vel det vanlige, litt husarbeid og leking med lillegutt :)
 
Skravletråd er gøy!!:D

Vi har ingen store planer, men har begynt så smått å pakke her.. Skal jo selge huset, og med så mye dritt som finnes her er det INGEN som kommer til å legge inn bud!!:p
 
Er på jobb gitt. Å fikk beskjed om å sitte å se pen ut da det ikke er noe å gjøre :p
 
Skravletråd er gøy!!:D

Vi har ingen store planer, men har begynt så smått å pakke her.. Skal jo selge huset, og med så mye dritt som finnes her er det INGEN som kommer til å legge inn bud!!:p
Bahhh! Nå er jeg glad jeg er ferdig med den biten ;) Vi tok over nytt hus i sommer (på termindatoen min faktisk),og la ut hus for salg samtidig ;) Høygravid og skulle gjøre i stand hus til visning,anbefaler jeg ingen :p
 
I dag skal jeg på butikken å ta vekehandelen vertfall :) pleier å gjøre det mandagene.. men orket ikke i går ;)
Eldste skal på fotballtrening i ettermiddag..
 
Bahhh! Nå er jeg glad jeg er ferdig med den biten ;) Vi tok over nytt hus i sommer (på termindatoen min faktisk),og la ut hus for salg samtidig ;) Høygravid og skulle gjøre i stand hus til visning,anbefaler jeg ingen :p
Hater tanken på alt som må gjøres!! :eek:
Shit, dette hadde aldri jeg gjort høygravid!!:p Du må være den sprekeste dama jeg "kjenner"!!;)
 
Luurt:) vi skal også på barseltreff i dag:) og vi gleeder oss! Gøy å sosialisere seg:)
 
Hater tanken på alt som må gjøres!! :eek:
Shit, dette hadde aldri jeg gjort høygravid!!:p Du må være den sprekeste dama jeg "kjenner"!!;)
Sprek og sprek! ;) Vi kjøpte helt impulsivit nytt hus i mai i fjor :p Og da hadde jeg ikke noe valg igrunn ;)
Det som tok mest knekken på meg,var at det endte i keisersnitt denne gangen,og jeg kom hjem til 4 små,mann og flytting.. Åsså hadde jeg ikke lov å gjøre en dritt! :p
 
Sprek og sprek! ;) Vi kjøpte helt impulsivit nytt hus i mai i fjor :p Og da hadde jeg ikke noe valg igrunn ;)
Det som tok mest knekken på meg,var at det endte i keisersnitt denne gangen,og jeg kom hjem til 4 små,mann og flytting.. Åsså hadde jeg ikke lov å gjøre en dritt! :p
Men det må jo ha vært deilig å ikke gjøre en dritt, bare kommandere :p
 
Sprek og sprek! ;) Vi kjøpte helt impulsivit nytt hus i mai i fjor :p Og da hadde jeg ikke noe valg igrunn ;)
Det som tok mest knekken på meg,var at det endte i keisersnitt denne gangen,og jeg kom hjem til 4 små,mann og flytting.. Åsså hadde jeg ikke lov å gjøre en dritt! :p
Uff...må ha vært frustrerende! :rolleyes: men deilig med nytt hus da!
 
Og man får seg en overraskelse når man ser hvor mye dritt som samler seg opp :p
Yes! Vi flyttet i 2009 også, og da kastet vi en hel container med dritt..:p
Men nå må vi jaggu bestille container igjen! Etter bare 4 år... Mannen har innført shoppingforbud!:p
 
Men det må jo ha vært deilig å ikke gjøre en dritt, bare kommandere :p
Akkurat oppi alt dette,så var det igrunn mest fortvilende ;) Hadde planlagt å flytte litt og litt over i det nye huset. Men siden vi var avhengig av hjelp,så fikk jeg alt i det gamle inn i det nye bare på ett par timer! Hadde null kontroll over hva som var hvor! ;)
 
Yes! Vi flyttet i 2009 også, og da kastet vi en hel container med dritt..:p
Men nå må vi jaggu bestille container igjen! Etter bare 4 år... :confused: Mannen har innført shpooingforbud!:p
Det har jeg hatt i flere år! ;) Men bryr jeg meg? :p
 
Back
Topp