Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Yes! Vi flyttet i 2009 også, og da kastet vi en hel container med dritt..:P
Men nå må vi jaggu bestille container igjen! Etter bare 4 år... :confused: Mannen har innført shpooingforbud!:P
Er veldig masse som samler seg opp på 4 år:o vi pleier å kjøre lass på pick up 3-5 ganger i året, og ser at til og med det er for sjelden:o

Akkurat oppi alt dette,så var det igrunn mest fortvilende ;) Hadde planlagt å flytte litt og litt over i det nye huset. Men siden vi var avhengig av hjelp,så fikk jeg alt i det gamle inn i det nye bare på ett par timer! Hadde null kontroll over hva som var hvor! ;)
Da hadde det rablet for meg!:P Jeg MÅ ha kontrollen!

Da hadde det rablet for meg!:p Jeg MÅ ha kontrollen!
Jeg og! ;) Holdt på å bli sprøøøøø! Og ikke nok med det,men gubben stod oppi husveggen å malte hele ferien!!! Noen som kunne latt vente på seg til i år! ;) Men med han skal alt helst skje i går :P

Jeg og! ;) Holdt på å bli sprøøøøø! Og ikke nok med det,men gubben stod oppi husveggen å malte hele ferien!!! Noen som kunne latt vente på seg til i år! ;) Men med han skal alt helst skje i går :p
Det skjønner jeg!:P Kunne du ikke sparket ned stigen da??
Men bedre med et mannebein som faktisk gjør noe, enn en man må hale og dra utav sofaen.. :schocked028

Det skjønner jeg!:p Kunne du ikke sparket ned stigen da??
Men bedre med et mannebein som faktisk gjør noe, enn en man må hale og dra utav sofaen.. :schocked028
Hahaha! Ja må si det var fristende ;) Han stod der med øreklokker og ante fred og ingen fare,menst jeg sprang etter 3småtroll med vognen på slep :P

Har akkurat levert storesøster i bhg og ryddet litt. Nå er det kaffi og litt bv-tid som gjelder :). Men hører det er en skittjobb på gang :p

skal på noe gruppearbeid med jobben i dag, koselig å hilse på de også innimellom;)

Er veldig masse som samler seg opp på 4 år:o vi pleier å kjøre lass på pick up 3-5 ganger i året, og ser at til og med det er for sjelden:o
Samme her. Aner ikke hvor det kommer fra heller... Vi så på pris på container nå og det har blitt sykt dyrt og strengt. Kosta 4100 kr for to dager og 1 tonn sortert restavfall. Vil si at man ikke kunne kaste plank, mat, bleier, elektronikk, malingsspann eller plast!!! Fant ut da det ble billigere å leie henger og sortere selv på fyllinga...

Hahaha! Ja må si det var fristende ;) Han stod der med øreklokker og ante fred og ingen fare,menst jeg sprang etter 3småtroll med vognen på slep :p
Haha!:D Ser det godt for meg du! Og skjønner tanken var fristende!!:P

Skravletråd er gøy!!:D

Vi har ingen store planer, men har begynt så smått å pakke her.. Skal jo selge huset, og med så mye dritt som finnes her er det INGEN som kommer til å legge inn bud!!:p

det er helt utrolig hvir mye som samler seg på kort tid! Vi har akkurat startet på innredning av loftet, og frem til det har loftet vært en stor oppsamlingsplass hvor alt er blitt kastet opp :p så vi hadde litt av en jobb før vi kunne starte, er bare fem år siden vi flyttet inn ;)

men så gøy med nytt hus da! Det blir digg når dere får flytte :) når skal dere være inne?

Har akkurat levert storesøster i bhg og ryddet litt. Nå er det kaffi og litt bv-tid som gjelder :). Men hører det er en skittjobb på gang :p

skal på noe gruppearbeid med jobben i dag, koselig å hilse på de også innimellom;)
Kaffe og bv-tid er gull!;)
Veldig koselig å hilse på kollegaer innimellom...jeg har ikke vært innom jobben siden desember!! :oops:

Back
Topp