Kan sette på kaffe jegSå koselig!!Skulle ønske det var en barselgruppe her også..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sette på kaffe jegSå koselig!!Skulle ønske det var en barselgruppe her også..
![]()
Er veldig masse som samler seg opp på 4 årYes! Vi flyttet i 2009 også, og da kastet vi en hel container med dritt..
Men nå må vi jaggu bestille container igjen! Etter bare 4 år...Mannen har innført shpooingforbud!
![]()
Da hadde det rablet for meg!Akkurat oppi alt dette,så var det igrunn mest fortvilendeHadde planlagt å flytte litt og litt over i det nye huset. Men siden vi var avhengig av hjelp,så fikk jeg alt i det gamle inn i det nye bare på ett par timer! Hadde null kontroll over hva som var hvor!
![]()
HahaDet har jeg hatt i flere år!Men bryr jeg meg?
![]()
Nååww...du er da så søt!Kan sette på kaffe jeg![]()
Ble sagt med humor da. Hehe. Siden det er så lite for meg å gjøre nåWhat ?!?
HahaEr veldig masse som samler seg opp på 4 årvi pleier å kjøre lass på pick up 3-5 ganger i året, og ser at til og med det er for sjelden
![]()
Jeg og!Da hadde det rablet for meg!Jeg MÅ ha kontrollen!
Hahaha. .. joa. Hihi. I dag ble det svart skjorte å beige blyantskjørt ;-)HahaRegner med du klarer det med glans!
![]()
Drikker du den svart,eller skal du ha noe i?Nååww...du er da så søt!Vår egen lille barselgruppe!
Det skjønner jeg!Jeg og!Holdt på å bli sprøøøøø! Og ikke nok med det,men gubben stod oppi husveggen å malte hele ferien!!! Noen som kunne latt vente på seg til i år!
Men med han skal alt helst skje i går
![]()

Eeehh...liker egentlig ikke kaffe daahh..Drikker du den svart,eller skal du ha noe i?
Du er sikkert smekker!Hahaha. .. joa. Hihi. I dag ble det svart skjorte å beige blyantskjørt ;-)
Hahaha! Ja må si det var fristendeDet skjønner jeg!Kunne du ikke sparket ned stigen da??
Men bedre med et mannebein som faktisk gjør noe, enn en man må hale og dra utav sofaen..![]()
Har det og jegEeehh...liker egentlig ikke kaffe daahh..Men tar gjerne et glass brus om du har!
Samme her. Aner ikke hvor det kommer fra heller... Vi så på pris på container nå og det har blitt sykt dyrt og strengt. Kosta 4100 kr for to dager og 1 tonn sortert restavfall. Vil si at man ikke kunne kaste plank, mat, bleier, elektronikk, malingsspann eller plast!!! Fant ut da det ble billigere å leie henger og sortere selv på fyllinga...Er veldig masse som samler seg opp på 4 årvi pleier å kjøre lass på pick up 3-5 ganger i året, og ser at til og med det er for sjelden
![]()
Haha!Hahaha! Ja må si det var fristendeHan stod der med øreklokker og ante fred og ingen fare,menst jeg sprang etter 3småtroll med vognen på slep
![]()
Skravletråd er gøy!!
Vi har ingen store planer, men har begynt så smått å pakke her.. Skal jo selge huset, og med så mye dritt som finnes her er det INGEN som kommer til å legge inn bud!!![]()
Kaffe og bv-tid er gull!Har akkurat levert storesøster i bhg og ryddet litt. Nå er det kaffi og litt bv-tid som gjelder. Men hører det er en skittjobb på gang
skal på noe gruppearbeid med jobben i dag, koselig å hilse på de også innimellom![]()