Funker hver gang!Haha!!DET er metoden du bruker, ja!! Men den er jeg kjent med...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker hver gang!Haha!!DET er metoden du bruker, ja!! Men den er jeg kjent med...
![]()
Åpen for alt! Bare den ikke er grønnHjemmelaget pizza it is!Vil du prøve en hvit pizza?
![]()
Jepp! Mest effektivt!Funker hver gang!![]()
Velkomen skal du væreBarseltreff hos meg i dag
![]()
JAAA!! Det hadde vært gøy!
Regner med åpent hus hos Fru Sandbakk..![]()
Ååå?? Det er ikke lenger unna, nei!
Dersom jeg kjører nå så må du kanskje spandere kveldsmat isteden tror jeg..![]()
Ja lurer jeg også påHahaDet er helt sykt! Hvor kommer alt fra liksom??
![]()
Melisglasur på pizza MÅ man haÅpen for alt! Bare den ikke er grønnbruker du melis da eller??
Kom kom! Her er det plass til alleda kommer jeg
ikke sant?
kan jo ikke motstå når det er snakk om kaker. Så gjør det jo ikke noe at dere er der heller da
da må det bli kveldsmat i kveld, og kake og brus til dessert![]()
Melisglasur på pizza MÅ man hahihi
Bruker kreme frech![]()
Mystisk!!Ja lurer jeg også pånå er hele garasjen full igjen også, forstår det ikke
![]()
Aldri prøvd! Nå gleder jeg meg villt og hemningsløst!!Melisglasur på pizza MÅ man hahihi
Bruker kreme frech![]()
Det er du ikke alene om!creme fresh pizza er digg!
ble nesten sulten her jeg sitter å leser om pizza, brus og kaker![]()
er drit godt!Aldri prøvd! Nå gleder jeg meg villt og hemningsløst!!![]()
Ja er drit godtcreme fresh pizza er digg!
ble nesten sulten her jeg sitter å leser om pizza, brus og kaker![]()
Det er du ikke alene om!*vann i munn*
Ja er drit godt
Nå fikk jeg lyst på pizza![]()
Yummi! Hørtes snadder ut...hvorfor har jeg ikke prøvd dette før??er drit godt!med kylling stekt i chilli og hvitløk og spekeskinke og blåmuggost på toppen
![]()
Ganske morro det jaDu er sikkert smekker!Moro å kunne pynte seg på jobb!
Hun får lage 2-3 stykker i tilfelle flere junijenter henger seg påmen vi har jo noe godt i vente så da skal jeg holde ut
du må jo bare begynne å lage du nå så den er klar når gjestene kommer![]()
Skiiitt så dyrt!!Samme her. Aner ikke hvor det kommer fra heller... Vi så på pris på container nå og det har blitt sykt dyrt og strengt. Kosta 4100 kr for to dager og 1 tonn sortert restavfall. Vil si at man ikke kunne kaste plank, mat, bleier, elektronikk, malingsspann eller plast!!! Fant ut da det ble billigere å leie henger og sortere selv på fyllinga...
Si det!Yummi! Hørtes snadder ut...hvorfor har jeg ikke prøvd dette før??![]()
Haha, ja du sier noe derMystisk!!Må være nabo`n...
![]()