Noe annet ville jo være forkastelig!!nettopp
for ordens skyld kommer vinen på bordet først etter barna er lagt![]()
Noe annet ville jo være forkastelig!!nettopp
for ordens skyld kommer vinen på bordet først etter barna er lagt![]()
Noe annet ville jo være forkastelig!!![]()
Hehevet jo aldri hva folk tenker vetdu når man snakker om vin å baby på engang
som om noen gidder å lese alt våset vårt i dag, he he.
Kjipt! Det er jo ikke vits å leie container lengre da:/Fikk mildt sagt litt sjokk, og det var samme pris overalt... Husker for 3 år siden, da kunne alt kastes og tror vi betalte 2000 kr for alt og den var smikk full![]()
barn,vin og denge den ene med den andre! Fin komboHeheNei, det er fort gjort å dra noen slutninger som absolutt ikke henger på greip!
![]()
Hehe...ikke overrasker om barnevernet snart står på døra her!barn,vin og denge den ene med den andre! Fin kombo![]()
vist ikke det skal mer til,så er dem hjertelig velkommenHehe...ikke overrasker om barnevernet snart står på døra her!o
Skal dere trille bilen da eller??
Hehe..koselig med venninnetid og frisk luft!![]()
Hihi...du er jaggu sprek!!Ja, ettersom snuppa først sovna i bilen så satte jeg den bare i fri jeg, også dytta jeg denGod trim a gitt
![]()
Og du har jo nyvasket hus også sååeee...vist ikke det skal mer til,så er dem hjertelig velkommen![]()
Ja, vi må ha en slik skravletråd hver dag tror jeg!Så mye dere har skravla da
Godt jeg lagde tråden da
Jeg blir alene med begge ungene til legginga er ferdig, så dere ser ikke mye til meg før til kvelden![]()
Jeg sprek da! Det er bare fornavnetHihi...du er jaggu sprek!!
Mulig det har sett bittelitt dumt ut meeen....![]()
Ja det er nok ikke dumtJa, vi må ha en slik skravletråd hver dag tror jeg!
Sees i kveld!
Hehe....det er kanskje vanlig der du kommer fra og dytte rundt på biler??Jeg sprek da! Det er bare fornavnetHvorfor skulle det se rart ut?
![]()
Lurt, vi må holde oss inne på den listen!Ja det er nok ikke dumt
Så skravler vi oss oppover topplista også![]()
Hehe....det er kanskje vanlig der du kommer fra og dytte rundt på biler??![]()
Hoho...ja hva vet jeg?? Har jo ikke vært overalt, og er jo veeeldig mye rart rundt omhi hi, man vet jo aldri![]()
Nei.... SÅ ingen andreHehe....det er kanskje vanlig der du kommer fra og dytte rundt på biler??![]()
Og da tok du heller ikke hintet??Nei.... SÅ ingen andre![]()