Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Men det kunne dere jo ikke vite når snuppa har vært syk..;)
Kommer flere frokoster, så du får nok tatt det igjen!:p
Ja, er meg og den dumme samvittigheten min bare:p
Tipper ho bare er glad for og slippe meg og Alvin litt etter og ha vært hjemme med oss i flere dager:p
 
Så koselig med en skravletråd:)

Vi skal en tur til nordby når småen våkner fra første duppen sin:)
Skal møte ei venninne der:)

Det var egentlig foreldrefrokost i barnehagen i dag, men ettersom snuppa har vært syk har ikke vi fått med oss det så ble litt mye mas dersom jeg og alvin skulle dratt. Håper ikke Angelica ble den eneste uten foreldre der:(

kos deg på shopping(regner med det blir litt av det også;) ) venninen din :)

kjedelig dere ikke fikk beskjed siden hun har vært borte! men det er alltid flere som ikke har anledning til å komme på slikt, så hun er nok ikke den eneste;)
 
Ja, er meg og den dumme samvittigheten min bare:p
Tipper ho bare er glad for og slippe meg og Alvin litt etter og ha vært hjemme med oss i flere dager:p
Vet veldig godt hvordan du føler det..:)
Hun er nok lei dere, ja!:p Haha!
 
kos deg på shopping(regner med det blir litt av det også;) ) venninen din :)

kjedelig dere ikke fikk beskjed siden hun har vært borte! men det er alltid flere som ikke har anledning til å komme på slikt, så hun er nok ikke den eneste;)
Takk, det blir nok mest shopping:p
 
Skiiitt så dyrt!!:eek: ja da er det bedre å kjøre på fyllinga selv! Når man først skal kaste ting, vil man jo gjerne kvitte alt på en gang..
Fikk mildt sagt litt sjokk, og det var samme pris overalt... Husker for 3 år siden, da kunne alt kastes og tror vi betalte 2000 kr for alt og den var smikk full ;)
 
Back
Topp