Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Vi skal til legen med lillegutt kl 12, han er helt tett, hoster,slimer i brystet og gråter veldig mye, så da synes jeg det er greit å få tatt en sjekk for evt å utelukke øre/halsbetennelse o.l :) Nå nyter jeg noen minutters stillhet mens han sover :)

Vi skal til legen med lillegutt kl 12, han er helt tett, hoster,slimer i brystet og gråter veldig mye, så da synes jeg det er greit å få tatt en sjekk for evt å utelukke øre/halsbetennelse o.l :) Nå nyter jeg noen minutters stillhet mens han sover :)

huff da, stakkar. Hørtes ikke noe godt ut :(
lykke til hos legen!

Masse god bedring til tassen din! Greit å sjekke opp, ja..:)

Lykke til med legen og god bedring :)

Forresten så er topplisten oppdatert! Jeg beholder 2. plassen, og har faktisk tatt litt innpå hu på topp!! :cool:
Hurra!! :dance008

Så koselig med en skravletråd:)

Vi skal en tur til nordby når småen våkner fra første duppen sin:)
Skal møte ei venninne der:)

Det var egentlig foreldrefrokost i barnehagen i dag, men ettersom snuppa har vært syk har ikke vi fått med oss det så ble litt mye mas dersom jeg og alvin skulle dratt. Håper ikke Angelica ble den eneste uten foreldre der:(

hørte knerten begynte å romstrere inne på rommet,og tenkte dette var ikke lange dubben!!!
men ser på klokken at jeg har sittet her og skravlet i 1,5 time :P

Back
Topp