Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppmen vi har jo noe godt i vente så da skal jeg holde ut
du må jo bare begynne å lage du nå så den er klar når gjestene kommer![]()
Sikkert derfor...har kresne barnSi det!Er ikke så barnevennlig da
Vi lager når barna er lagt
![]()
er drit godt!med kylling stekt i chilli og hvitløk og spekeskinke og blåmuggost på toppen
![]()
Vi skal til legen med lillegutt kl 12, han er helt tett, hoster,slimer i brystet og gråter veldig mye, så da synes jeg det er greit å få tatt en sjekk for evt å utelukke øre/halsbetennelse o.lNå nyter jeg noen minutters stillhet mens han sover
![]()
Vanlig ost oppå kyllingen jaden varianten har jeg ikke prøvd før, den hørtes knall ut!
creme fresh på bunn, og ikke noe vanlig ost?
Masse god bedring til tassen din! Greit å sjekke opp, ja..Vi skal til legen med lillegutt kl 12, han er helt tett, hoster,slimer i brystet og gråter veldig mye, så da synes jeg det er greit å få tatt en sjekk for evt å utelukke øre/halsbetennelse o.lNå nyter jeg noen minutters stillhet mens han sover
![]()
Han fortener vell så pass nå etter endt krig??Sikkert derfor...har kresne barnMen mannen hadde blitt strålende fornøyd om han fikk mat etter kl 20!
![]()
Lykke til med legen og god bedringVi skal til legen med lillegutt kl 12, han er helt tett, hoster,slimer i brystet og gråter veldig mye, så da synes jeg det er greit å få tatt en sjekk for evt å utelukke øre/halsbetennelse o.lNå nyter jeg noen minutters stillhet mens han sover
![]()
Vanlig ost oppå kyllingen ja![]()
Hehe..ja, han har vært flink gutt under krigen...ikke klaget så mye!Han fortener vell så pass nå etter endt krig??![]()
Blikk kan si mer enn ord her i husHehe..ja, han har vært flink gutt under krigen...ikke klaget så mye!
Har vel skjønt at dette har vært viktig for hu mor!!![]()
Hehe...som regel her også!Blikk kan si mer enn ord her i hus![]()
Forresten så er topplisten oppdatert! Jeg beholder 2. plassen, og har faktisk tatt litt innpå hu på topp!!
Hurra!!![]()

Forresten så er topplisten oppdatert! Jeg beholder 2. plassen, og har faktisk tatt litt innpå hu på topp!!
må løpe inn og se
Hurra!!![]()
Hehe...som regel her også!![]()
Haha, så greitEr på jobb gitt. Å fikk beskjed om å sitte å se pen ut da det ikke er noe å gjøre![]()
Hehe..flinka![]()