Skravletråd tirsdag 12.mars :)

Så koselig med en skravletråd:)

Vi skal en tur til nordby når småen våkner fra første duppen sin:)
Skal møte ei venninne der:)

Det var egentlig foreldrefrokost i barnehagen i dag, men ettersom snuppa har vært syk har ikke vi fått med oss det så ble litt mye mas dersom jeg og alvin skulle dratt. Håper ikke Angelica ble den eneste uten foreldre der:(
God morgen til deg!:D
Koselig med svensketur da;)
Er nok helt sikkert flere barn som ikke har med seg foreldre...sånn er det ihvertfall her;) Men skjønner at det er kjipt å tenke på..
 
God morgen til deg!:D
Koselig med svensketur da;)
Er nok helt sikkert flere barn som ikke har med seg foreldre...sånn er det ihvertfall her;) Men skjønner at det er kjipt å tenke på..
Takk for det;)

Ja, er litt kjipt ettersom vi hadde hatt mulighet til å komme. Vi er jo bare hjemme.
Men, men, sånn er det jo:)
 
Takk for det;)

Ja, er litt kjipt ettersom vi hadde hatt mulighet til å komme. Vi er jo bare hjemme.
Men, men, sånn er det jo:)
Sånn er det noen ganger, og det går helt sikkert fint!!:)
Vi har påskefrokost i barnehagen neste fredag, og mannen har ikke mulighet til å ta seg fri fra jobb.. Så da må jeg dra alene med 3 barn, og kjenner at det ikke akkurat frister kl 07 på morgenen! :rolleyes:
Minstemann har jo ikke våknet da engang.. :confused:
 
Sånn er det noen ganger, og det går helt sikkert fint!!:)
Vi har påskefrokost i barnehagen neste fredag, og mannen har ikke mulighet til å ta seg fri fra jobb.. Så da må jeg dra alene med 3 barn, og kjenner at det ikke akkurat frister kl 07 på morgenen! :rolleyes:
Minstemann har jo ikke våknet da engang.. :confused:
DET skjønner jeg;) Utrolig hva man gjør for de små:p

Samboeren min leverte eldste i dag og ringte meg 07,30 og sa det var frokost fra 07.30-09.30. Kunne jo selvsagt dratt da, men ble liksom så teit ettersom jeg hadde levert ho først. Hadde jeg visst på forhånd hadde jeg levert hu i dag:)
 
Søren som dere skravler da! ;) Sitter i bilen utenfor huset til ei venninne og venter på at hun skal bli klart for trilletur! :)
 
DET skjønner jeg;) Utrolig hva man gjør for de små:p

Samboeren min leverte eldste i dag og ringte meg 07,30 og sa det var frokost fra 07.30-09.30. Kunne jo selvsagt dratt da, men ble liksom så teit ettersom jeg hadde levert ho først. Hadde jeg visst på forhånd hadde jeg levert hu i dag:)
Men det kunne dere jo ikke vite når snuppa har vært syk..;)
Kommer flere frokoster, så du får nok tatt det igjen!:p
 
Back
Topp