Skravletråd Solsikke

Har fylt ut utfordringen! Krysser fingrene for at vekta ikke har fløyet opp under påsken, og at jeg i allefall kan komme på null. Har vært aktiv, men det har vært lite styring på sukker her.. Lykke til i morgen på vekta!
 
Jeg er skuffa! 0,4 ned.. På mandag var jeg 1,2 ned! :(
 
Jeg er skuffa! 0,4 ned.. På mandag var jeg 1,2 ned! :(
Dersom tr nettopp kom, så er det vel den som sikkert har forstyrret en del denne uken. Neste uke er nedgangen sikkert tilbake!

Her ble det desverre skikkelig økning, +0,4 kg :arghh:
 
Dersom tr nettopp kom, så er det vel den som sikkert har forstyrret en del denne uken. Neste uke er nedgangen sikkert tilbake!

Her ble det desverre skikkelig økning, +0,4 kg :arghh:
Håper det!
Vi utlignet hverandre i alle fall :p
 
Fin start på morgonen [emoji16] Og 1 kg i minus [emoji16][emoji16] IMG_0985.jpg
 
Mistet vi minimjau nå?! :/ Ellers ser jeg vi har gått ned 1kg til sammen! Bra!
 
Mistet vi minimjau nå?! :/ Ellers ser jeg vi har gått ned 1kg til sammen! Bra!

Ser slik ut... :/ Kan du sende inn talla? Ser at eg sliter med å få gjort det innen tidsfristen. Aleine med kidsa og ei hostar og spyr...
 
Ser slik ut... :/ Kan du sende inn talla? Ser at eg sliter med å få gjort det innen tidsfristen. Aleine med kidsa og ei hostar og spyr...
Jeg fikser! En er lagt, og mannen har tatt den andre :)
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: EJ
Tall levert!
Total nedgang på 1kg og -0,2345% :)
Det holder nok! Gratulerer til EJ med mest nedang! Kanskje du vinner og :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hihi, vi vant utfordringen! Hva vil vi ha? Skal ikke glemme fullkorn i alle fall :p
 
Vil gjerne ha trening og mosjon men ta vekk maksgrensa PR dag. Kanskje auke antall minuttar for bonus.
 
Jeg liker fremdeles 5 frukt og grønt om dagen, men gjerne uten spesifisering av hvor mange av hver type (feks ok å spis 5 grønnsaker).

Et par ting som jeg syns har vært hyggelig å ha med i tidligere challenger har vært å være ute sammenhengende i 30 minutter, og husarbeid i 30 minutter.
 
Jeg liker fremdeles 5 frukt og grønt om dagen, men gjerne uten spesifisering av hvor mange av hver type (feks ok å spis 5 grønnsaker).

Et par ting som jeg syns har vært hyggelig å ha med i tidligere challenger har vært å være ute sammenhengende i 30 minutter, og husarbeid i 30 minutter.
Enig i ute og husarbeid!

Hva mer kan vi ha med på challange?
Jeg er glad i skritt! Og fiskemiddag!
 
Me kan ta med både 10 000 og 20 000 skritt?
 
Me kan ta med både 10 000 og 20 000 skritt?
Yeah!

10 eller 25 poeng for hver? Maks 4? Poeng for antall pr dag eller ulike som bonus?
 
Yeah!

10 eller 25 poeng for hver? Maks 4? Poeng for antall pr dag eller ulike som bonus?

25 poeng for kvar, 75 i bonus for 5 stk utført kvar dag og 50 for fire (for å øka gleden til å ta fleire)?
 
Da er challange så langt:
- 10 000 skritt
- 20 000 skritt
- Velge fullkorn
- Fiskemiddag
- 30min husarbeid
- 5 frukt/grønt

Så kan vi ta ute i 30min utenfor?

Flere ting på challange?
Jeg er ingen stor fan av øvelser, men kan jo ha noen. Kan ha knebøy/situps som en kanskje? 3 x 20?
 
Da er challange så langt:
- 10 000 skritt
- 20 000 skritt
- Velge fullkorn
- Fiskemiddag
- 30min husarbeid
- 5 frukt/grønt

Så kan vi ta ute i 30min utenfor?

Flere ting på challange?
Jeg er ingen stor fan av øvelser, men kan jo ha noen. Kan ha knebøy/situps som en kanskje? 3 x 20?

30 min ute i bevegelse
Knebøy 3 x 20
Situps 3 x 20
Ein dag uten koffein
Ein dag uten kunstig søtstoff (Pepsi max, cola zero ect)
Danse uhemma til ein sang 3 gonger om dagen
 
Enig i disse, men lurer litt på om det går an å ha 30 min ute sammenhengende (uten at det er spesifisert til bevegelse), lurer på om det blir for likt generell mosjon. For meg er det bare flott å tvinge meg litt ut, til å gjøre ulike ting i hagen etter en stillesittende inne jobb.

Da er challange så langt:
- 10 000 skritt
- 20 000 skritt
- Velge fullkorn
- Fiskemiddag
- 30min husarbeid
- 5 frukt/grønt

Så kan vi ta ute i 30min utenfor?

Flere ting på challange?
Jeg er ingen stor fan av øvelser, men kan jo ha noen. Kan ha knebøy/situps som en kanskje? 3 x 20?

30 min ute i bevegelse
Knebøy 3 x 20
Situps 3 x 20
Ein dag uten koffein
Ein dag uten kunstig søtstoff (Pepsi max, cola zero ect)
Danse uhemma til ein sang 3 gonger om dagen
 
Back
Topp