Skravletråd Solsikke

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)


Tjukka ;)
Minimjau
makko86
EJ
Blomma

Ute av laget:

Miniknøttet
Sharona
MaJa<3
Aninee
Kakemonster88



upload_2018-1-16_15-34-19.jpeg
 
Last edited:
Hola jenter! Klare??
 
Hola [emoji258] Er sånn passe klar, må berre stilla meg ordentlig inn no [emoji4]

Kven kan/vil vera lagleder?
 
Hei :) Veldig klar! :)
 
Håper noen kan ta på seg lagleder! Jeg har en liten en på 5 uker, samt ei på 1 1/2, så jeg har ikke tid til det dessverre!

Men er motivert da, håper å få til å kombinere med amming denne gang og :)
 
Liten introduksjon:
Snart 31 år, mamma til tre stk (Gutt feb14, 2 jenter april 15). Har sambuar, men i august skal me gifta oss [emoji173]️
Etter to raske og tunge graviditeter kom kg på over natta [emoji28] Har eit sterkt ønske om å gå ned i vekt, men min store svakhet er mat [emoji85] Slankekrigen har alltid vore ein god motivasjon [emoji1316]
 
Jeg er makko altså, 30 år, og har vært med noen runder før! Langsiktig skal jeg ned til 75. Det er ca 15kg til!

Har to tette barn her hjemme. Ei født i juli 16, og en som kom nå i desember. Sitter igjen 10kg etter denne graviditeten som må bort.

Min beste venn er sjokolade og bakst! Så jeg må kutte i sukker, samt komme meg ut :)
 
MaJa<3 her og jeg har visst rukket å bli hele 34 år nå.
Har to gutter på 2 og 4 år (aug 13 og apr 15) og en samboer.
Etter to tøffe graviditeter og en med kolikk føler jeg at kroppen aldri har kommet seg helt igjen selv om minstemann nå nærmer seg tre år. Hver gang jeg begynner å få en noe som ligner en treningsrutine så kommer det en ny sykdomsperiode.
Spent på hvordan slankekrigen blir denne gangen, går snart inn i en periode med mye overtid og dessverre en del overtidsmat som ikke er av den sunneste varianten. Tid til trening blir det også mindre av.
Første mål er å komme meg under 80kg og holde meg der i alle fall. Har kommet meg under flere ganger, men spretter rett opp igjen til i overkant 80. På sikt vil jeg under 70kg også, så får vi se hvordan jeg trives når jeg kommer dit.

Noen som vil være lagleder?
 
Minimjau her :) 28 år, to små (desember 14 og desember 16) :) La på meg mye i første svangerskapet, men gikk det ned igjen før neste svangerskap. Var flink og la på meg bare 10 kg i sist svangerskap, gikk ned bare 4 kg etter fødsel og la på meg de 4 igjen og 4 til i permisjonen :dead: Så 14 kilo tyngre enn før graviditeten! Startet å gå ned på høsten igjen og har nå gått ned nesten 10 kg :D 4 kg igjen til der jeg var før jeg ble gravid, og vil helst ned 11 til :)
 
Hei hei!

Klar som et egg her!

Jeg er 29 år, to barn (juni13 og januar17) og mann :) Har begynt å jobbe igjen, så merker på kroppen at det er litt deilig å komme seg igang og bevege seg litt mer :) Ble ikke så mye trilling som jeg hadde håpet med minstemann...

Mine absolutte svakheter er bakst! Alt fra kaker til boller til hvitt brød :p Jeg er også sånn at jeg gjerne spiser en del godt når jeg er sliten, noe jeg igrunnen alltid er med to unger og jobb :p

Trivselsvekt tror jeg er på 75 kilo, så har 12 kilo ned dit... Så lenge jeg er flink og teller kalorier renner gjerne kiloene av, men er ikke veldig flink til det lenger enn noen dager/uker...
 
Mangler fortsatt 5 som ikke har meldt seg :O
 
Hvem er lagleder her? Send meg en PM :)
 
.
 
Noen som tar på seg lagleder?
 
Hei jenter! Jeg fant først ikke tråden på mobilen! Så fint at det kom et varsel i innboksen, takk! Jeg er 27 år, og har de siste 2 årene gått voldsomt opp i vekt etter jeg begynte i stressende og hovedsaklig stillesittende jobb på nytt sted. Gikk fra mye aktivitet, til ingen aktivitet og mye fastfood. Jeg ønsker å bli gravid, men ser at dette kan bli veldig vanskelig med den vekta jeg har i dag. Så derfor er motivasjonen på topp!
 
Hei jenter! Jeg fant først ikke tråden på mobilen! Så fint at det kom et varsel i innboksen, takk! Jeg er 27 år, og har de siste 2 årene gått voldsomt opp i vekt etter jeg begynte i stressende og hovedsaklig stillesittende jobb på nytt sted. Gikk fra mye aktivitet, til ingen aktivitet og mye fastfood. Jeg ønsker å bli gravid, men ser at dette kan bli veldig vanskelig med den vekta jeg har i dag. Så derfor er motivasjonen på topp!
Så herlig du så meldingen min! Bra å ha deg med på laget :D Har du Fitbit? I tilfelle kjører vi en liten uhøytidelig konkurranse der!
 
Back
Topp