Skravletråd Solsikke

Desverre ingen nedgang denne uken. Men etter at det gikk mer ned enn forventet forrige uke, så er jeg egentlig fornøyd med å stå i ro uten noe økning denne uken :)
 
Haha, tydeligvis! Hvordan gikk det med deg?
Opp 0,3 her:shifty: Men med tanke på den heller labre innsatsen denne uken er jeg fornøyd med at det ikke ble mer :rolleyes:
 
Me gjekk ned mest denne veka [emoji1308] Ingen er ute [emoji1319]
No skal det bli deilig med ei veke «fri» frå vekta [emoji5]
God påske [emoji214]
 
Me gjekk ned mest denne veka [emoji1308] Ingen er ute [emoji1319]
No skal det bli deilig med ei veke «fri» frå vekta [emoji5]
God påske [emoji214]
Hurra!

God påske :D
 
PS: om eg fortsatt er med laaaangt uti april, type siste helga i april, så trenger eg nokon som kan levere inn talla. Tv1 skal operere mandlane og polypper så da er eg nok litt «bizzy» [emoji28]
Litt tidleg ute, i know, men da veit dikka om at ein slik forespørsel mogleg kjem [emoji5]
 
PS: om eg fortsatt er med laaaangt uti april, type siste helga i april, så trenger eg nokon som kan levere inn talla. Tv1 skal operere mandlane og polypper så da er eg nok litt «bizzy» [emoji28]
Litt tidleg ute, i know, men da veit dikka om at ein slik forespørsel mogleg kjem [emoji5]
Jeg kan sikkert stille! :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Har forresten akkurat meldt meg inn i 3t! Grøss!
 
Hvordan går det med dere? Er glad vi er hos mine foreldre med trimrom, ellers hadde jeg nok gått på en enda større smell. Spent på vekta, satser på å holde meg på 0 denne gangen!

Må innom her daglig å oppdatere utfordringa da, har så sjukt dårlig husk at jeg glemmer jo hvor mye frukt og grønt jeg spiser fra dag til dag..
 
Hvordan går det med dere? Er glad vi er hos mine foreldre med trimrom, ellers hadde jeg nok gått på en enda større smell. Spent på vekta, satser på å holde meg på 0 denne gangen!

Må innom her daglig å oppdatere utfordringa da, har så sjukt dårlig husk at jeg glemmer jo hvor mye frukt og grønt jeg spiser fra dag til dag..
Går så som så her... Har null motivasjon rett og slett.
 
Påsken oppsummert: gått opp litt under 1 kg, gått gjennomsnittleg 13500 skritt kvar dag, trent 5 dagar, veldig lite snop men masse god mat [emoji28] håpar på å komme i null på vekta innen fredag [emoji85]

Edit: har trent 390 minuttar til saman på desse fem treningene [emoji1303]
 
Påsken oppsummert: gått opp litt under 1 kg, gått gjennomsnittleg 13500 skritt kvar dag, trent 5 dagar, veldig lite snop men masse god mat [emoji28] håpar på å komme i null på vekta innen fredag [emoji85]

Edit: har trent 390 minuttar til saman på desse fem treningene [emoji1303]
Masse aktivitet da! Og sikkert god mat og :p Blir nok i 0 skal du se.

Om ikke ser det ut til at vekta mi skal bidra positivt på laget!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Masse aktivitet da! Og sikkert god mat og :p Blir nok i 0 skal du se.

Om ikke ser det ut til at vekta mi skal bidra positivt på laget!

God mat er det blitt ja [emoji85]

No er det vel lov å ta kvelden? Eller, må gå 45 skritt til slik at eg får rundt tall [emoji28]
IMG_0928.jpg
 
God mat er det blitt ja [emoji85]

No er det vel lov å ta kvelden? Eller, må gå 45 skritt til slik at eg får rundt tall [emoji28]
Vis vedlegget 251293
Du er jo helt rå!
Er det tur du er ut på, eller?

Slår mine 11k, for å si det sånn :p
 
Du er jo helt rå!
Er det tur du er ut på, eller?

Slår mine 11k, for å si det sånn :p

I går var det ein blanding av ein treningstur og nedvask av to hus [emoji28]
 
Hugs å fylle ut utfordringen og legge inn vekta i morgo, helst så tidleg som mogleg i morgo.

Her er eg nesten på null så blir spennande å sjå i morgo om eg har klart det.

Derfor ekstra viktig at me alle bidrar på utfordringen (i alle fall utfyllingen) slik at me kanskje kan få litt hjelp med 0,5 kg i minus.
 
Hugs å fylle ut utfordringen og legge inn vekta i morgo, helst så tidleg som mogleg i morgo.

Her er eg nesten på null så blir spennande å sjå i morgo om eg har klart det.

Derfor ekstra viktig at me alle bidrar på utfordringen (i alle fall utfyllingen) slik at me kanskje kan få litt hjelp med 0,5 kg i minus.
Jeg er klar! Føler jeg har gjort det kjempebra, så spent på i morgen! Veier meg jo hver dag, så forventer jo et ganske bra svar fra vekta i morgen og :p

Men, skal på Babyhower i dag, må prøve å styre meg litt på både pizza og godis!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Mensen!! Å nei! Håper det fortsatt går bra i morgen..
 
Back
Topp