Vinduer er noe jeg liker å vaskeVasket vindu her om dagen jeg ogsådigg å få gjort.
høy musik skrues på så går alt så fort. værre med brette klær er et tiltak til tider.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vinduer er noe jeg liker å vaskeVasket vindu her om dagen jeg ogsådigg å få gjort.
høy musik skrues på så går alt så fort. værre med brette klær er et tiltak til tider.Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det.Vinduer er noe jeg liker å vaskehøy musik skrues på så går alt så fort. værre med brette klær er et tiltak til tider.
Sant det. Sko bare ønske jeg kunne vaske utvendig de store vinduene på stuen. Rekker ikke om pga utgraving i hagen.Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det.
Klesbretting går egentlig ok. Men det er fordi det ikke blir så mye om gangen, for vasker jo klær ca hele tiden. Stappe bleier er mer tiltak. Det tar jo ikke så lang tid, men det å TENKE på det...![]()
Stappe bleier tar jeg anyday over klesbretting. Mest fordi det ER jo så mye, nettopp fordi jeg vasker klær hele tiden. (Og er på etterskuddmed brettingen)Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det.
Klesbretting går egentlig ok. Men det er fordi det ikke blir så mye om gangen, for vasker jo klær ca hele tiden. Stappe bleier er mer tiltak. Det tar jo ikke så lang tid, men det å TENKE på det...![]()
Ah, ikke vendbare vindu?Sant det. Sko bare ønske jeg kunne vaske utvendig de store vinduene på stuen. Rekker ikke om pga utgraving i hagen.
Stappe bleier tar jeg anyday over klesbretting. Mest fordi det ER jo så mye, nettopp fordi jeg vasker klær hele tiden. (Og er på etterskuddmed brettingen)
(Men så har jeg et noe nostalgisk syn på bleiestapping, det er noen år siden jeg DREV med det, og da husker jeg vagt at det til tider var en haug ikkestappede bleier som jeg forsynte meg fra når jeg skulle stelle....)
Jeg må brette for å få plass i tørketrommelen til mer, så rekker heldigvis ikke bli så mye.![]()
Har 2 svære vinduer i stuen med utsikt til sjøen som er sikkert over 2 meter. De er ikke vendbare nei. Det skall bygges om og ut her i hagen derfor er det utgravd på den siden. Dette huset skall bygges om og alt av vinduer er kjøpt in og står i garrasjen. Er lei av at se på alt dette rot men det blir nok fint til slutt når det er ferdig. De andre vinduene i huset er vendbare og lett at vaske.Ah, ikke vendbare vindu?
Jeg har et vindu jeg skulle vasket men som jeg ikke får vasket pga det
Hehe, er fort gjort det havner i en haug her og, men da må jeg tråkke over det hver gang, så ligger ikke sånn lengeJeg har en krok utenfor vaskerommet hvor det havner....
Har 2 svære vinduer i stuen med utsikt til sjøen som er sikkert over 2 meter. De er ikke vendbare nei. Det skall bygges om og ut her i hagen derfor er det utgravd på den siden. De andre i huset er vendbare og lett at vaske.
Nei akurat. Har prøvd og få mannen til at sette en stige der så kan han vaske de men det skjer ikke mye.Usj. Da får man ikke gjort så mye.