*Skravletråd September*

Vinduer er noe jeg liker å vaske:laughing002høy musik skrues på så går alt så fort. værre med brette klær er et tiltak til tider.
Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det. :P
Klesbretting går egentlig ok. Men det er fordi det ikke blir så mye om gangen, for vasker jo klær ca hele tiden. Stappe bleier er mer tiltak. Det tar jo ikke så lang tid, men det å TENKE på det... :P

Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det. :p
Klesbretting går egentlig ok. Men det er fordi det ikke blir så mye om gangen, for vasker jo klær ca hele tiden. Stappe bleier er mer tiltak. Det tar jo ikke så lang tid, men det å TENKE på det... :p
Sant det. Sko bare ønske jeg kunne vaske utvendig de store vinduene på stuen. Rekker ikke om pga utgraving i hagen.

Vindusvask tar jo egentlig ikke tid i det hele tatt, men er tiltak å TENKE på det. :p
Klesbretting går egentlig ok. Men det er fordi det ikke blir så mye om gangen, for vasker jo klær ca hele tiden. Stappe bleier er mer tiltak. Det tar jo ikke så lang tid, men det å TENKE på det... :p
Stappe bleier tar jeg anyday over klesbretting. Mest fordi det ER jo så mye, nettopp fordi jeg vasker klær hele tiden. (Og er på etterskuddmed brettingen)

(Men så har jeg et noe nostalgisk syn på bleiestapping, det er noen år siden jeg DREV med det, og da husker jeg vagt at det til tider var en haug ikkestappede bleier som jeg forsynte meg fra når jeg skulle stelle....)

Sant det. Sko bare ønske jeg kunne vaske utvendig de store vinduene på stuen. Rekker ikke om pga utgraving i hagen.
Ah, ikke vendbare vindu?
Jeg har et vindu jeg skulle vasket men som jeg ikke får vasket pga det

Stappe bleier tar jeg anyday over klesbretting. Mest fordi det ER jo så mye, nettopp fordi jeg vasker klær hele tiden. (Og er på etterskuddmed brettingen)

(Men så har jeg et noe nostalgisk syn på bleiestapping, det er noen år siden jeg DREV med det, og da husker jeg vagt at det til tider var en haug ikkestappede bleier som jeg forsynte meg fra når jeg skulle stelle....)

Jeg må brette for å få plass i tørketrommelen til mer, så rekker heldigvis ikke bli så mye. :P

Ah, ikke vendbare vindu?
Jeg har et vindu jeg skulle vasket men som jeg ikke får vasket pga det
Har 2 svære vinduer i stuen med utsikt til sjøen som er sikkert over 2 meter. De er ikke vendbare nei. Det skall bygges om og ut her i hagen derfor er det utgravd på den siden. Dette huset skall bygges om og alt av vinduer er kjøpt in og står i garrasjen. Er lei av at se på alt dette rot men det blir nok fint til slutt når det er ferdig. De andre vinduene i huset er vendbare og lett at vaske.

Jeg har en krok utenfor vaskerommet hvor det havner....
Hehe, er fort gjort det havner i en haug her og, men da må jeg tråkke over det hver gang, så ligger ikke sånn lenge :p

Har 2 svære vinduer i stuen med utsikt til sjøen som er sikkert over 2 meter. De er ikke vendbare nei. Det skall bygges om og ut her i hagen derfor er det utgravd på den siden. De andre i huset er vendbare og lett at vaske.

Usj. Da får man ikke gjort så mye.

Elsker castello creamy blue. Så tenkte jeg la meg prøve castello creamy white. Omg det lukte. Jeg er ikke kresen av meg men ja der reager jeg oxå. Hahaha guttungen sa mamma det lukter fisssssss:laughing002 få den vekk få den vekk. Jeg blir forgiftet.

Da er to under dradd på speidertur
Og jeg er alene hjemme med 6 åringen. Mannen er på kurs til 9

Avisene inneholder nyheter så jeg neeeeeesten sendte med dem jodix, just in case. Jeg får begrave meg i sims i kveld når hun er lagt.

Mannen skal også være på kurs ca hele søndag, fra frokost til ungene kommer tilbake. Egentlig skulle det være lørdag også, men siden de aller fleste fotballtrenerene (Det er fotballtrener-kurs ja) skulle på miniturnering med lagene sine på lørdag så ble det avlyst lørdag. Og ja, vår 6 åring skal spille kamper mellom 10 og 13, så da er minimum to der, jeg kan vel like godt være med.

God kveld. Endelig helg , tøff uke led rettsaken , heldigvis ferdig for denne gang.
I morgen skal mannen rydde og vaske mer i leiligheten , sp jeg og mini blir alene hele dagen, typisk at det er meldt regn

God morgen. Ikke kommet krav om "hent meg" fra speiderene enda, det kom natta fra eldste i går kveld så jeg skrev natta til dem begge og fikk "savner deg" fra mellomste. Jeg svarte at det blir godt å kode når hun kommer hjem. Håper de får det flott i dag

God morgen. Akurat våken og hører at de regner. Uff glømte ta en klær som stå på tørk ute. Dagens planer er at slapp av og stor handle mat

Last edited:
Småregner litt her.

Planen inkluderer i alle fall en fotballturnering, årets siste miniturnering. Og en tur til mine foreldre for i alle fall noen av oss.

Mye å ordne her idag, med ungene på slep. Først innom apotek og kjøpe laktulose, så innom gjenbruk og levere en haug av bøker fra pappas hus, innom felleskjøpet og kjøpe flere dunker til mat og vann til hønene. Deretter på butikken og handle. Mate kattene til svoger og svigerinne. Renske opp i hønsehuset før vi skal reise imorgen. Filmkveld senere med ungene, lørdagsgodt og kose oss :happy:

Jenta skall in og sette på tannregulering på onsdag. Så lurer jeg på om noen vet evt hvor lang tid det ca tar å gjør det. Skall ha bare i overkjeven denne gang.

Back
Topp