~Skravletråd september ~

Fick tatt jenta si Igår kveld. Må sikker ta eldste sine men det må bli en dag han er på skolen før han liker ikke å slenge ting eller gi vekk. Han sparer på allt møjligt
Vi har allerede kvittet oss med en god del i sommer, solgt en del, så har fetteren fått arvet og nå skal guttene til Ronja få:)
 
Samme her. Mens min nr 2 er 5 år og må upp i 134/140. Har vokst så mye nå i sommer. Mens nr 1 som er 7 år bruker fortsatt størrelse 128
Samme som frøka det, hun begynte også å brukte 134/140 når hun var 5 år.
Er 7,5 år nå og bruker 146
 
Bedre i fjor enn året før men fortsatt bare helt ok.. De tok i set minste til seg en del sv klagene som kom for to år siden.
Googlet den og så at det var en dårlig sak i 2017 og tross alt mye bedre i 2018 ja.

Jeg hadde gledelig tatt en kombo av neglelakker, julesokker, øredobber (både jul og annet) og sjokolade og sånn, men mannen min klarer ikke tenke lenger enn sjokolade så der er det jeg får. Med mindre jeg kjøper inn er lite utvalg han kan ta av, men da er jo litt av morroa borte dog vil jeg jo i det minste få ting jeg liker....
 
Vi har allerede kvittet oss med en god del i sommer, solgt en del, så har fetteren fått arvet og nå skal guttene til Ronja få:)
Ohh så kjekt . Det er Ronja i forum her ?? Kænnde dere varandra før eller blev dere kjent her inne?
 
Googlet den og så at det var en dårlig sak i 2017 og tross alt mye bedre i 2018 ja.

Jeg hadde gledelig tatt en kombo av neglelakker, julesokker, øredobber (både jul og annet) og sjokolade og sånn, men mannen min klarer ikke tenke lenger enn sjokolade så der er det jeg får. Med mindre jeg kjøper inn er lite utvalg han kan ta av, men da er jo litt av morroa borte dog vil jeg jo i det minste få ting jeg liker....
Var mye vareprøver i 2017, mindre av det i fjor
 
Fire poser til fretex så langt. Mannen har fylt en diger. Dette hjelper. Nå er jeg igang med å sortere sengetøy, har for mye hvor jeg ikke finner hele sett...
 
Bursdagsfeiring til niese og nevø nå, er så spent på om hun liker gaven sin som hun forsåvidt ønsket seg (jeg vet at nevø blir fornøyd, han får penger):nailbiting:
 
Back
Topp