~Skravletråd september ~

Droppet besøk å ble hjemme i dag vi, er i grunn nok å ta tak i her :eek:
Lyst på en skikkelig gåtur men mannen synes ikke jeh skal det:(
 
Hadde feber i natt.
Har virkelig ikke tid til å bli syk nå...
 
Innser mannen har rett ang tur , har ryddet bil og det kjennes ut som jeg har trent i mange timer i steden:p
 
Stor-rydding av soverommet. Altså av den store mengden kasser og poser med arvetøy, babytøy og what not som fyller gulvet på vårt rom og begrenser muligheten til å støvsuge. Det trengs en opprydding
 
Stor-rydding av soverommet. Altså av den store mengden kasser og poser med arvetøy, babytøy og what not som fyller gulvet på vårt rom og begrenser muligheten til å støvsuge. Det trengs en opprydding
Så flink du er.
Jeg er tatt ut i streik, og sitter i sofaen og monterer en genser til meg selv og har sagt i fra at jeg IKKE kommer til å lage denne pizzaen, men bestille den fra Peppes.
 
Så flink du er.
Jeg er tatt ut i streik, og sitter i sofaen og monterer en genser til meg selv og har sagt i fra at jeg IKKE kommer til å lage denne pizzaen, men bestille den fra Peppes.
Jeg gjør det ikke alene da, jeg og mannen har "dugnad"

Rommet har forfalt sakte men sikkert, fylles opp litt etter litt hver gang vi rydder huset eller tømmer ungenes fra okse garderober. Og på tirsdag skal mine foreldre legge ungene. Og minste sover på vårt rom. Det ga oss inspirasjon til å ta et dypdykk på rommet, som vi fakrisk selv fortjener
 
Stor-rydding av soverommet. Altså av den store mengden kasser og poser med arvetøy, babytøy og what not som fyller gulvet på vårt rom og begrenser muligheten til å støvsuge. Det trengs en opprydding
Deilig da.
Her er det opprydning ute, mannen gjør vinterklart så basseng og pumper ++ forsvinner.
 
Stor-rydding av soverommet. Altså av den store mengden kasser og poser med arvetøy, babytøy og what not som fyller gulvet på vårt rom og begrenser muligheten til å støvsuge. Det trengs en opprydding
Hade en sånn opprydning drog fram alle jenta sine klær och mye av det var før smått:eek:
 
Hade en sånn opprydning drog fram alle jenta sine klær och mye av det var før smått:eek:
Er igang med andre pose til fretex, den første er full. Men én god del av det er mitt da. Som ikke brukes så da trenger jeg ikke bruke plass på det.
 
Men ikke alt for smått jeg helt klarer å gi til fretex.

Kjolen mamma sydde til meg til juleballet for ørten år siden. Passer sikkert en slank 16+/- åring sånn ca. Jeg går ikke inni. Lenge til døtrene gjør det. Mellomste er typen i kroppen men hun er 8 år.
 
Er igang med andre pose til fretex, den første er full. Men én god del av det er mitt da. Som ikke brukes så da trenger jeg ikke bruke plass på det.
Jenta på 5 år ville ej sende de vekk. En i bhg ska få ærva litt klær fra mine barn.
 
Back
Topp