~Skravletråd september ~

Bruk helgen , norn timer så er vel mye gjort vil jeg tro:)
Det trengs nok flere helger og mange timer. Det er ikke litt rot. Det er mye. Gammel og nytt, rusk og verdier. Mye. Til taket flere steder

Men vi tar det litt etter litt
 
Igjen oppe før resten av huset! lekser og eksamen forberedelser :p mannen er på jobbreise så vi får klare oss uten han denne uka.
 
På plass på jobb etter time hos legen for frysing
 
Å hjelpes, å hjelpes, å hjelpes!!!!!!

Ringte han som hadde med den stillingen jeg snakket om her for et par dager siden.
Presenterte meg, fortalte hvilken erfaring jeg har og litt om min bakgrunn, og spurte hvor viktig det var med denne leder erfaringen.
Han virket veldig interessert, og sa det ikke var et absolutt krav.

Nervøs nå....
 
Søker du da?
 
Krysser fingrene for deg.

Blir spennende dette.
Og jeg som liksom skulle konsentrere meg om husarbeid i dag :p

Jeg kjenner sektoren, jeg kjenner de fleste av de jeg eventuelt vi få under meg, jeg har jobbet mye med dem tidligere, jeg kjenner retningslinjene fra departementet, jeg kjenne alle relevante strategier (og har kommet med innspill på enkelte av dem når de ble utarbeidet) ++++. Har bare ikke ledererfaring, men det var brått ikke så viktig.
Er heller ikke en topplederstilling, mer mellomleder
 
Mellomleder er jo et fint sted å få nettopp ledererfaring
 
Jeg skulle ønske jeg var tre små jenter som var inni magen samtidig!

Kommentar fra lillesøster. I dag tidlig ville hun at hun og storesøster skulle komme ut av magen samtidig så kunne de ikke bare komme inni og komme ut sammen? De har like pysjer, tvillingpysj, så da vil hun de skal være tvillinger.

Hun går i bhg sammen med trillinger, to av dem er enegget, og vil aller helst være som dem
 
Jeg skulle ønske jeg var tre små jenter som var inni magen samtidig!

Kommentar fra lillesøster. I dag tidlig ville hun at hun og storesøster skulle komme ut av magen samtidig så kunne de ikke bare komme inni og komme ut sammen? De har like pysjer, tvillingpysj, så da vil hun de skal være tvillinger.

Hun går i bhg sammen med trillinger, to av dem er enegget, og vil aller helst være som dem
Wow! :p
 
Jeg er "litt" glad nr 3 ikke var "og 4 og 5", men de jentrne i bhg var jo akkurat det. Det var et bevisst ønske om flere barn da, men trillinger.... Not for me.

Jeg er definitivt ikke med på at de skal krabbe inn igjen i magen og komme ut på nytt. De er "litt" store til å komme inn.... Babyer kommer bare ut. Og da er de babyer.
 
Jeg er "litt" glad nr 3 ikke var "og 4 og 5", men de jentrne i bhg var jo akkurat det. Det var et bevisst ønske om flere barn da, men trillinger.... Not for me.

Jeg er definitivt ikke med på at de skal krabbe inn igjen i magen og komme ut på nytt. De er "litt" store til å komme inn.... Babyer kommer bare ut. Og da er de babyer.
Jepp... fy flate. Jeg tror jeg klarer meg med en jeg :)
 
Jepp... fy flate. Jeg tror jeg klarer meg med en jeg :)

Vi er alle ulike, og den moren... er i en annen liga enn meg, for å si det sånn.

Jeg har ikke den kapasiteten, og har hatt nok med en og en. Jeg har tre, men altså fordelt over tre svangerskap. Det passer meg bedre. Man man tar jo det man får da. Dog, lillesøster får ikke flere søsken selv om hun ikke er fornøyd med å være den siste som var i magen min, og hun får definitivt ikke noen tvilling eller trilling søster ;)
 
Back
Topp