~Skravletråd september ~

Kengubarnet har dratt for å være me kjæresten , mannen styrer rundt å jeg er plassert på sofaen og kjeder meg...
 
Jenta på 5 år ville ej sende de vekk. En i bhg ska få ærva litt klær fra mine barn.
Jenta mi på åtte legger i poser og kasser som søstra arver. Jenta på tre vet ikke helt enda at jeg sorterer vekk. Vi kjenner ikke mindre jenter enn henne. Bare kommet gutter siden.
 
Deilig da.
Her er det opprydning ute, mannen gjør vinterklart så basseng og pumper ++ forsvinner.

Akkurat samme her også. Mannen rydder ned bassenget. Eller tømmer det. Over 17.000L som skal ut.. så det tar tid. Blir litt godt å få det bort også, jeg liker det er ryddig:p
 
Ja, nå setter jeg fokus på å glede meg til, og forbedre meg til, jul.

Ja, det er en helt magisk mnd:santa jeg er straks i mål. Mangler kun 6 ut av 72 pakkekalendergaver. Og igang med julegaver. Mindre stress i jula.
 
Bare 6500 l her, vi har tømt det da siden det uansett ikke kan brukes mer.

Vi har varmepumpe, så tempen holdes på 33 grader fra mai til september. 6500 liter tar tid å tømme det også, var et slikt basseng vi også hadde før:)
 
Vi har varmepumpe, så tempen holdes på 33 grader fra mai til september. 6500 liter tar tid å tømme det også, var et slikt basseng vi også hadde før:)
Ja altså vi kunne brukt det menjeg får ikke lov å bade og kengubarnet nekter vi å bade ute nå siden han har vært syk snart en mnd og er på andre 10 dagers kur siden 8 augusr
 
Jeg er ferdig med mamma sin kalender eller må kjøpe noen griseflaxlodd men det går fort.
Gaver mangler jeg nå 7 tror jeg.

Her kjøper jeg også flaxkalender til mannen:) Flink du er. Har nå 10 gaver igjen, men det minker.
 
Ja altså vi kunne brukt det menjeg får ikke lov å bade og kengubarnet nekter vi å bade ute nå siden han har vært syk snart en mnd og er på andre 10 dagers kur siden 8 augusr

Får du ikke lov å bade? Nei, den ser jeg absolutt. Er man syk, så er det ikke bading, gitt. Eldstesnupp her i huset er og det og null bading.
 
Mannen vet jegikke hva får ennå men blir sikkert litt flaxlodd der også.
Ikke så mange igjen det da:)

Jeg har fått sminkekalender før fra boots, men ønsker meg flaxkalender i år jeg og. Milionflax, griseflax, bilflax, julekalenderflax og Flax for livet. Det får man jo en kalender med litt spenning i:p:hilarious:
 
Skulle gjort det samme her , hadde en plan om det denne uken men
Fick tatt jenta si Igår kveld. Må sikker ta eldste sine men det må bli en dag han er på skolen før han liker ikke å slenge ting eller gi vekk. Han sparer på allt møjligt
 
Jenta mi på åtte legger i poser og kasser som søstra arver. Jenta på tre vet ikke helt enda at jeg sorterer vekk. Vi kjenner ikke mindre jenter enn henne. Bare kommet gutter siden.
Så bra att jente på 3 kan arve efter 8 åringen. Her arver min 3 åring efter storebror
 
Så bra att jente på 3 kan arve efter 8 åringen. Her arver min 3 åring efter storebror
Det må jo naturlig nok ligge på vent da

Vi har 104, 110, 115 og 122 liggende på vent til henne....
 
Det må jo naturlig nok ligge på vent da

Vi har 104, 110, 115 og 122 liggende på vent til henne....
Samme her. Mens min nr 2 er 5 år og må upp i 134/140. Har vokst så mye nå i sommer. Mens nr 1 som er 7 år bruker fortsatt størrelse 128
 
Samme her. Mens min nr 2 er 5 år og må upp i 134/140. Har vokst så mye nå i sommer. Mens nr 1 som er 7 år bruker fortsatt størrelse 128
Mi på 8,5 bruker 128.
Hun på 3,5 bruker 92/98
Elstemann er 11 og bruker 140
 
Back
Topp