~Skravletråd september ~

Hallo september:D Brems ned, det går for fort og neste mnd blir eg eit år eldre:bag::arghh:

Det blir jeg denne mnd... datteren omtaler meg allerede som 27 år, men jeg er faktisk bare 26 noen dager til!!
 
God morgen :) denne mnd blir veldig spennende. Men jeg skulle ønske vi kunne ha sommer litt lengre. :bored:
 
Herlig med høstmnd og jula som nærmer seg:santa
 
Last edited:
Uff, fikk en meld av ei av kusinene mine igår, en av dem jeg går mest med.
Hun og bestekameraten til min samboer fant tonen for noen år tilbake (de var i det stadiet at de bodde sammen og planla familie etterhvert). Igår fikk jeg meld at de hadde gått fra hverandre, hun skulle fortelle idag.

Unaturlig at jeg ble veldig lei meg over dette? Vi har funnet på mye med dem som par, og nå...
Nei,uff,kjente at jeg ble lei meg da hun sa det :shy:
 
God morgen :) denne mnd blir veldig spennende. Men jeg skulle ønske vi kunne ha sommer litt lengre. :bored:
Heldigvis, det er jo mulig med bra fine temperaturer i september også
 
Uff, fikk en meld av ei av kusinene mine igår, en av dem jeg går mest med.
Hun og bestekameraten til min samboer fant tonen for noen år tilbake (de var i det stadiet at de bodde sammen og planla familie etterhvert). Igår fikk jeg meld at de hadde gått fra hverandre, hun skulle fortelle idag.

Unaturlig at jeg ble veldig lei meg over dette? Vi har funnet på mye med dem som par, og nå...
Nei,uff,kjente at jeg ble lei meg da hun sa det :shy:
Ikke noe unaturlig at det er trist
 
Det blir jeg denne mnd... datteren omtaler meg allerede som 27 år, men jeg er faktisk bare 26 noen dager til!!
Haha, datteren min spurte meg om jeg var 28 eller 29 og det var noen dager før jeg ble 28.. følte meg litt gammel P
 
Tror ikke september er min måned..
Har siden vi stod opp knust en tallerken, mista kaffekoppen min over låra mine, så den knuste(er jo mamma, så var ikke så varm). Og sølt kaffe fra den nye kaffekoppen på magen..
 
Tror ikke september er min måned..
Har siden vi stod opp knust en tallerken, mista kaffekoppen min over låra mine, så den knuste(er jo mamma, så var ikke så varm). Og sølt kaffe fra den nye kaffekoppen på magen..
Det var en dårlig start på dagen
 
Back
Topp