~Skravletråd september ~

Tror ikke september er min måned..
Har siden vi stod opp knust en tallerken, mista kaffekoppen min over låra mine, så den knuste(er jo mamma, så var ikke så varm). Og sølt kaffe fra den nye kaffekoppen på magen..
Ufff feil start på dagen. Ville nog ikke tenkt måneden:p
 
God høst alle sammen :)
 
Tror ikke september er min måned..
Har siden vi stod opp knust en tallerken, mista kaffekoppen min over låra mine, så den knuste(er jo mamma, så var ikke så varm). Og sølt kaffe fra den nye kaffekoppen på magen..

Hjelpes, tror du bør gå i hi gjennom september om det fortsetter i morgen. Bør ikke drive å risikere livet.
 
Hjelpes, tror du bør gå i hi gjennom september om det fortsetter i morgen. Bør ikke drive å risikere livet.
Evt har hun gjort sitt for denne mnd nå?
 
Evt har hun gjort sitt for denne mnd nå?

Ja burde helt klart teste det ut før man går i hi. Er jo greit å være ferdig med ulykkene så tidlig i månden at man bare kan nyte resten
 
Mine foreldre prøver å få eldste til å høre etter, men hun biter fra seg gitt :eek: Ikke bokstavelig heldigvis, men hun er ikke enkel i dag!
 
Uff, fikk en meld av ei av kusinene mine igår, en av dem jeg går mest med.
Hun og bestekameraten til min samboer fant tonen for noen år tilbake (de var i det stadiet at de bodde sammen og planla familie etterhvert). Igår fikk jeg meld at de hadde gått fra hverandre, hun skulle fortelle idag.

Unaturlig at jeg ble veldig lei meg over dette? Vi har funnet på mye med dem som par, og nå...
Nei,uff,kjente at jeg ble lei meg da hun sa det :shy:
Nei det er vel ikke så rart at du ble.
 
Tror ikke september er min måned..
Har siden vi stod opp knust en tallerken, mista kaffekoppen min over låra mine, så den knuste(er jo mamma, så var ikke så varm). Og sølt kaffe fra den nye kaffekoppen på magen..
Det var da en dårlig start på dagen og måneden.
 
Både ungene og mannen når det er noe de ikke finner, så er det som han som hadde vært på fylla, og stod å lette etter noe under en lyktestolpe.
Det kom en politimann bort og lurte på hva det var. Den fulle mannen svarer at han har mistet husnøklene sine.
Politimannen hjelper til å lete og etter en stund uten hell spør han: "Er du sikker på at det var her du mistet dem?", "Nei" svarer mannen "men det er her det er lys"...

Altså disse ungene og mannen tenker ikke over hvor de så hva de nå enn ser etter sist, bare lete i nærheten av mamma slik at hun spør hva det er man leter eller så vet hun det :p
 
Back
Topp