Bruker du beskyttelse film på den?Der gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker du beskyttelse film på den?Der gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
Hehe, det er kjipt
Men må du så må du![]()
Ikke lenge tilwæææ! da er det bare drøye 10 uker til jeg har en ett-åring.
Hva skulle dere shoppe?vi skulle vært å shopping. men lillemor bestemte seg for å bli trøtt. så da la jeg ho, trodde ikke ho skulle sove i en time![]()
Hadde glemt å ta den påBruker du beskyttelse film på den?
Åh så kjipt daDer gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
JaaÅh så kjipt da
Husker det neste gamg nå daJaahadde kjøpt sånn beskyttelses greie men hadde glemt å ta den på
![]()
JaaHusker det neste gamg nå da
Hihi, godt han passer påHaha er så vidt jeg får lov sjæl. Mannen må stå å se påtenk om ett hjul eller to hadde falt av
Da hadde det blitt pekt en del "skyldig" fingere mot meg.
Blir veldig spennendeBlir spennende å se hvordan han er og blir, føles som første gang vi ser personligheten hans![]()
Oi, det blir trangtFor de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass![]()
Kaster meg i bilenDu kan komme hit å få![]()
Vi har 74 kvm og ser jo at det går med oss 4, men vi hadde ikke fått plass til to tilkjenner at 67 kvm blir lite om vi var såpass mange. tror vi har litt over 70 kvm og jeg syns det er fryktelig trangt. vi er tre![]()
Ja og jeg er langt bak skjemaJa noen uker
Bare 12 uker til julaften så![]()
Ja noen gjør det.Noen klarer seg helt supert på 67 kvadrat ,jeg hadde ikke det med 6 stk i hus
Hmmm kjøpe bedre beskyttelse til å ha rundt?Der gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
Ja også spør hun meg om de har svensk for innvandrere der osv, tja vel nei den er tre mil unna men skulle tro de hadde djevelen som jaget dem for hun vil bare flytteOi, det blir trangt![]()
Må komme kjsptKaster meg i bilen*brum-brum*
Det er ikke jeg i årJa og jeg er langt bak skjema![]()