Skravletråd September

Takk ;) gubben lærte meg det istarten av forholdet :p "nåå skal du få prøve å skifte dekk, tenk om jeg brekker begge beina og en arm, da må du steppe inn"
Ååh ja jeg kan ;) å jeg har ikke lappen en gang :p
Flink du er:D
Aldri gjort det jeg, får ikke lov!:P

Da har man laget mat, vasket kjøkken og støvsugd. Lille har sovet litt igjen. Senere skal vi på biltema med storebror å kjøpe en liten jekk. Han har kjøpt bil og lillesøster har tatt utfordringen med å skifte dekk når tiden er inne.
Hva har jeg takket ja til :o
Flink du er :D
Vi kjøpte jekk på Mekonomen vi, hadde faktisk ikke i bilen (oppdaget litt sent men gikk bra).
Greit å ha en god jekk, samt at å skifte dekk ikke er vanskelig :)

Har en alt for liten regnjakke som jeg har hatt siden ungdomskolen :o ååh herregud hvorfor må jeg binde meg til hvert bidige klesplagg jeg har :p
Nei ny regnjakke skal skaffes.
Nei det går ikke! :o
Få tak i ny og gi bort/kast den gamle ;)

For de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer :p).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass :p

For de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer :p).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass :p
kjenner at 67 kvm blir lite om vi var såpass mange. tror vi har litt over 70 kvm og jeg syns det er fryktelig trangt. vi er tre:P

Noen klarer seg helt supert på 67 kvadrat ,jeg hadde ikke det med 6 stk i hus

vi skulle vært å shopping. men lillemor bestemte seg for å bli trøtt. så da la jeg ho, trodde ikke ho skulle sove i en time :eek:

Der gikk ipaden i gulvet :o knust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden :(

Det hørtes veldig lite ut :o
Vi er 3stk på 42 kvm. Jeg syns vi bor lite :p

Back
Topp