Flink du erTakkgubben lærte meg det istarten av forholdet
"nåå skal du få prøve å skifte dekk, tenk om jeg brekker begge beina og en arm, da må du steppe inn"
Ååh ja jeg kanå jeg har ikke lappen en gang
![]()
Aldri gjort det jeg, får ikke lov!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erTakkgubben lærte meg det istarten av forholdet
"nåå skal du få prøve å skifte dekk, tenk om jeg brekker begge beina og en arm, da må du steppe inn"
Ååh ja jeg kanå jeg har ikke lappen en gang
![]()
Haha er så vidt jeg får lov sjæl. Mannen må stå å se påFlink du er
Aldri gjort det jeg, får ikke lov!![]()
Flink du erDa har man laget mat, vasket kjøkken og støvsugd. Lille har sovet litt igjen. Senere skal vi på biltema med storebror å kjøpe en liten jekk. Han har kjøpt bil og lillesøster har tatt utfordringen med å skifte dekk når tiden er inne.
Hva har jeg takket ja til![]()
Blir spennende å se hvordan han er og blir, føles som første gang vi ser personligheten hansHahanei det er et dårlig tegn
![]()
Nei det går ikke!Har en alt for liten regnjakke som jeg har hatt siden ungdomskolenååh herregud hvorfor må jeg binde meg til hvert bidige klesplagg jeg har
![]()
Nei ny regnjakke skal skaffes.
Du kan komme hit å fåSend noen hit!!![]()
kjenner at 67 kvm blir lite om vi var såpass mange. tror vi har litt over 70 kvm og jeg syns det er fryktelig trangt. vi er treFor de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass![]()
Ja jeg synes detArtig å kunne overta slike ting![]()
Ja noen ukerSå søt du er, men noen uker? Mer første advent eller første desember?![]()
Noen klarer seg helt supert på 67 kvadrat ,jeg hadde ikke det med 6 stk i husFor de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass![]()
wæææ! da er det bare drøye 10 uker til jeg har en ett-åring.Ja noen uker
Bare 12 uker til julaften så![]()
Når er bursdagen?wæææ! da er det bare drøye 10 uker til jeg har en ett-åring.
ho har bursdag 14.desemberNår er bursdagen?
Kan skjønne det . Godt med en rolig dagGjøre minst mulig
Har trent og vært i butikken da![]()
Det hørtes veldig lite utFor de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer).
2 dager før frøkna detho har bursdag 14.desember![]()