Skravletråd September

Aha skjønner det da
Han kommer nwste uke ;)
Det kan godt begynne på tirsdag ettermiddag da.
Da burde vi være hjemme alle sammen til fredag, snuppa og mannen kan kose seg på tivoli også kan snuppa en tur til Norge (min søster har høstferie neste uke) når hun føler hun vil ha mye mer oppmerksomhet

Klart å sovne i 11-tiden igjen, men glemte å stille klokka, så jeg har nettopp våknet :P
Men dundrede hodepine såklart! Må vel stå opp og se på hva vi skal spise til middag om to timer...
Uff da, god bedring:)
Håper du finner noe god mat!

Jeg har sagt at fra mandag kan hun kom (idag) men samboer står fast ved ar hun må vente en uke til ettersom han ska bort i helgen (og MÅ bort :() jeg bare håper det ikke skjer noe I helgen, for da har vi et problem :o
Ellers hadde det vært greit å fått jobba de to siste dagene da (tirsdag+onsdag) så på torsdag kan hun kom ;)
Tja får vente ei uka så han rekker å komme hjem da ;)

Hadde vi enda kunne planlagt det! Irriterende at de ikke kommer når vi vil :p

Da har man laget mat, vasket kjøkken og støvsugd. Lille har sovet litt igjen. Senere skal vi på biltema med storebror å kjøpe en liten jekk. Han har kjøpt bil og lillesøster har tatt utfordringen med å skifte dekk når tiden er inne.
Hva har jeg takket ja til :o
Hehe, så snill du er:P
Lykke til!

Hehe, så snill du er:P
Lykke til!
Takk ;) gubben lærte meg det istarten av forholdet :p "nåå skal du få prøve å skifte dekk, tenk om jeg brekker begge beina og en arm, da må du steppe inn"
Ååh ja jeg kan ;) å jeg har ikke lappen en gang :p

Back
Topp