Skravletråd September

Som det regner :(

Kb sover fortsatt, våkner vel snart å da blir det frokost
Er det ferietid hos dere?
Edit: ser han er syk, god bedring til kb ❤

Merker det nærmer seg termin og følelsen av overtid siden snuppa kom såpass tidlig sist.
Hjalp jo ikke å ta turen innom jobb og høre kollegaer sier de hører det ikke skjer så mye enda :p
Nå kan han godt vente til imorgen da så snuppa får hvert med på dans imorgen ;) men helga er generelt dårlig pga tivoli som snuppa virkelig gleder seg til!

Jepp, idag har jeg fri:D
Så deilig :D har fri jeg også idag! Sovnet ikke før 02 i natt, så skulle sove igjen når guttene dratt i bhg og jobb, men så lå jeg og følte jeg ble mer og mer sulten :( måtte bare stå opp tilslutt, så nå er jeg lysvåken :P

Storebror er levert i bhg, lillebror hylte hele bilturen bort, under levering i bhg og i bilen igjen. Stoppet på parkeringen til stranden for å prøve å roe lillebror igjen og nå sover han på armen min. Får prøve å sette han tilbake i bilstolen slik vi kommer oss hjem.
Håper dere kommer dere hjrm

Nei fint lite i dag
Sykt barn ;)

Du da?
Nå ligger jeg i senga igjen og skal sove :)

Idag skal jeg bare lage mat, kyllingen er allerede delt opp og marinert så bruker ikke lang tid.
Skal lage ferdig to plater med enchiladas som skal fryses ned da (måtte ta opp for mye kylling så lett å gjøre det sånn :) )

Merker det nærmer seg termin og følelsen av overtid siden snuppa kom såpass tidlig sist.
Hjalp jo ikke å ta turen innom jobb og høre kollegaer sier de hører det ikke skjer så mye enda :p
Nå kan han godt vente til imorgen da så snuppa får hvert med på dans imorgen ;) men helga er generelt dårlig pga tivoli som snuppa virkelig gleder seg til!
Da kan han ikke komme i helga

Nå ligger jeg i senga igjen og skal sove :)

Idag skal jeg bare lage mat, kyllingen er allerede delt opp og marinert så bruker ikke lang tid.
Skal lage ferdig to plater med enchiladas som skal fryses ned da (måtte ta opp for mye kylling så lett å gjøre det sånn :) )
Kokken vår ;)
Du er flink

Da kan han ikke komme i helga
Nei han har forbud mot helga egentlig :p men det hadde han fra før.
Jeg og min mor hadde et ganske betent forhold når hun levde og hun er født 2.oktober, så vil helst slippe å føde mellom lørdag og mandag uansett :p min søster derimot syns det hadde hvert perfekt da!

Kokken vår ;)
Du er flink
Tja prøver ihvertfall.
Og når beste kyllingen jeg får tak i er vakuumpakket og fryst i blokker på to kg så må vi finne på noen sånne løsninger, passer greit med noen lette middager å ha etter fødsel da ;)

Men nå har vi ikke mer en den kyllingen da så må snart til charlottenberg å få mer :)

Nei han har forbud mot helga egentlig :p men det hadde han fra før.
Jeg og min mor hadde et ganske betent forhold når hun levde og hun er født 2.oktober, så vil helst slippe å føde mellom lørdag og mandag uansett :p min søster derimot syns det hadde hvert perfekt da!
Aha skjønner det da
Han kommer nwste uke ;)

Gleder meg til denne skal fram om noen uker
Har vært mine foreldre sin men nå har jeg tatt over den
FB_IMG_1474837586876.jpg

Jeg har sagt at fra mandag kan hun kom (idag) men samboer står fast ved ar hun må vente en uke til ettersom han ska bort i helgen (og MÅ bort :() jeg bare håper det ikke skjer noe I helgen, for da har vi et problem :o
Ellers hadde det vært greit å fått jobba de to siste dagene da (tirsdag+onsdag) så på torsdag kan hun kom ;)

Back
Topp