Skravletråd September

God morgen. Da er storebror egentlig klar for bhg men lillebror skal bare henge på puppen og er skikkelig urolig idag så tar visst tid idag å få levert i bhg. Kommer oss ikke ut i bilen ser det ut som
God morgen:)
Håper dere får en fin dag!

Jubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning:)
Krysser fingre for at det blir bedre og bedre hver natt fremoverm

:( så tøft dere må ha det. Håper det blir bedre snart! Underletter vel om dere begge er hjemme og da vil jeg tru, så man kan ta en hver sin?
Ja de ukene gubben jobber dagskiftet er veldig greie da tar vi hver vår unge men annenhver uke jobber han kveld til kl 23 så da er jeg alene med begge. Lillebror gråter mye på ettermiddagen og kvelden så de ukene er verst. Men går nå på ett vis. Men det rare er at storebror sovner raskere de ukene jeg er alene med begge enn de ukene gubben er hjemme og kan hjelpe til:-)

Håper du fikk litt hjelp:)
Ikke så lett når de er mammadalter og kun mamma er bra nok:rolleyes:
Ja han kom hjem og hjalp med legging:-). Jeg la storebror mens han tok lillebror. Men igår måtte jeg ta begge en stund for lillebror var så sulten og storebror skulle absolutt ikke sovne. Men sovnet etter 1 t og 45 min;-)

Storebror er levert i bhg, lillebror hylte hele bilturen bort, under levering i bhg og i bilen igjen. Stoppet på parkeringen til stranden for å prøve å roe lillebror igjen og nå sover han på armen min. Får prøve å sette han tilbake i bilstolen slik vi kommer oss hjem.

Back
Topp