Skravletråd September

Har fått ett skikkelig elsk hat forhold til legging av storebror. Elsker kosestunden der er når han skal kose, men hater at det skal ta sånn tid før han sovner. Spesielt når lillebror gråter også fordi han vil ha mat.
Det er ikke mulig å bare gå ut etter kosen da? At han får lære seg å sovne selv?
(Jeg hatet å ligge kvar med storegutt her fordi jeg fikk vondt i ryggen og/eller sovnet. Nå leser jeg 3-4 bøker, får kos, sier god natt og går ut, så sovner han på 10-20 min selv i sengen :))

God kveld :) her har dagen flydd av sted, men nå sover foreløpig Lillemann og jeg har fått gjort det jeg må... så da skal jeg bare ligge rett ut og samle krefter til han våkner igjen :P
God kveld :)
Håper dere har hatt en fin dag og kveld da :)

Det burde bli mer liv her når jeg er her skal jeg ha sjans til å klare 1.111 innlegg denne måneden.
Er ikke så veldig mye igjen av denne måneden
Jeg må nok bare gi opp det forsøket :p manglet 150 innlegg sist jeg sjekket :o å da syns jeg at jeg faktisk prøver å skrive mange innlegg hver dag og! (Er mye i terminforumet, ikke så mye her...)

God morgen :) dette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5 :(

Back
Topp