Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff dahvor lenge var han våken?
Ja det er så triveligSå brasøndagskaffe bør bli tradisjon igjen syns jeg. I hvert fall her. Vi treffes alt for sjelden i våre travle hverdager.
Men det gikk bra med deg og bra med hjortenJeg har skremt vettet av en hjort i kveld, jeg
Hva har dere gjort?
Travelt for tiden?God kveld Kengu
Jeg har nesten ikke tid til å være her for tiden....![]()
Da er du ferdig nå da i hvert fallGod kveldså stas med åpen brannstasjon!
Håper du er bedre i hodet
Jeg har vært på jobb hele helga, jeg...ferdig kl 21 idag![]()
Kjekt med god tidJepp
Vi skulle vel og merke på fotballturnering, men ikke sånn oppmøte ni. Det var første kamp kl 15... Så vi hadde ikke egentlig behov for å stå opp 5.45
Gråter han eller bare stille i sengen?Har fått ett skikkelig elsk hat forhold til legging av storebror. Elsker kosestunden der er når han skal kose, men hater at det skal ta sånn tid før han sovner. Spesielt når lillebror gråter også fordi han vil ha mat.
Det må duMå nesten prøve da![]()
God kveld knerthenGod kveldher har dagen flydd av sted, men nå sover foreløpig Lillemann og jeg har fått gjort det jeg må... så da skal jeg bare ligge rett ut og samle krefter til han våkner igjen
![]()
Hadde temkt til detHa det fint i hovedstaden![]()
Ja da.Men det gikk bra med deg og bra med hjorten
Jeg har merket at lillebror virkelig ikke vil ut for han har flyttet seg oppover samt snudd seg så magen er blitt mindre![]()
HeheJeg hadde lett bakt det for det![]()
Vært på kampJeg har skremt vettet av en hjort i kveld, jeg
Hva har dere gjort?
Mye mangler du da?Det burde bli mer liv her når jeg er her skal jeg ha sjans til å klare 1.111 innlegg denne måneden.
Er ikke så veldig mye igjen av denne måneden
Mangler 511 innlegg.Mye mangler du da?