Skravletråd September

Ukene løper bare hen. Hatt en fin helg? Endte på loppis i dag også vi, men gikk bare penger på kafeen i dag. Så har vi vært i middagsbesøk

Den kvelden hvor de små er urolige og ikke skal sove. Storebror sovnet omsider etter litt over 1.5 time. Lillebror styrer ennå og skal kun ligge til puppen. Trøtt selv kjenner jeg og kunne godt tenkt meg å legge meg:-)

Jeg har skremt vettet av en hjort i kveld, jeg :P
Hva har dere gjort?

Så bra:) søndagskaffe bør bli tradisjon igjen syns jeg. I hvert fall her. Vi treffes alt for sjelden i våre travle hverdager.
Ja det er så trivelig :)
Mener vi var til de forrige søndag (eller søndagen før) og det er så artig :) de har en gutt som er 4 (vår gutt er 3,5) og en jente på snart 2 (og vi har forhåpentligvis en jente i magen som kommer når som helst) så det er helt perfekt å ha de 500 meter unna :D vi omgås mye

Har fått ett skikkelig elsk hat forhold til legging av storebror. Elsker kosestunden der er når han skal kose, men hater at det skal ta sånn tid før han sovner. Spesielt når lillebror gråter også fordi han vil ha mat.
Gråter han eller bare stille i sengen?

Men det gikk bra med deg og bra med hjorten ;)

Jeg har merket at lillebror virkelig ikke vil ut for han har flyttet seg oppover samt snudd seg så magen er blitt mindre :p
Ja da.
Jeg var ute og gikk i skogen her, og brått spratt det opp en hjort 3-4 m fra med som hoppet lengre vekk og la seg ned igjen.
Antagelig så har den hørt jeg kom på stien og lå og trykket så lenge den turte, men jeg kom litt for nære.
Skvatt godt der jeg gikk, men var utrolig stilig å se hvordan den hoppet bortetter.

Kanskje lillebror bare prøver å posisjonere seg til å komme ut..

Å disse mannfolka.
Mannen hadde noe han måtte gjøre på dataen sin, greit nok, jeg tar resten av kjøkkenet mens han sitter og jobber.
Jeg kommer ut og ser det står en tom boks på benken, han sier han har tenkt å ha resten av salsaen i den og sette i frysen, men boksen er ikke ren og må vaskes først.
Det gidder ikke jeg så jeg setter boksen i oppvaskmaskinen og tar en ren ut av skapet, og han får hakeslepp...
Da hadde han lett gjennom hele skapet etter en ren i riktig størrelse og klart å overse stabelen som stod rett innenfor døren, han beskylder meg nå for å kunne trylle :P

Back
Topp