Skravletråd September

God ettermiddag :) kom nettopp hjem fra lang tur med mann, barn og lillebror :)
Klarte å dra en litt små fyllesyk student ut av hybelen sin ;)

Sitter i sola og ser den siste av tre kamper på ettermiddagens fotballturnering.

Yngste hadde jeg nettopp fått til å sove. Men en sliten jente som gråt høyt og selvsagt stoppet de rett ved oss, så våknet hun. Jaja. Det er halvveis og vel så det i første omgang av siste kamp, de spiller bare 2*13 så vi er ferdig om litt. Premieutdeling og så skal vi hjem.

Snuppa argumenterer på sitt eget vis.

"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp

"den som ikke vil, skal" mener snuppa som har bestemt at vi skal stå opp
Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.

Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...
Hehe, opp og hopp hos dere:D

Hehe, opp og hopp hos dere:D
Jepp

Vi skulle vel og merke på fotballturnering, men ikke sånn oppmøte ni. Det var første kamp kl 15... Så vi hadde ikke egentlig behov for å stå opp 5.45

Har fått ett skikkelig elsk hat forhold til legging av storebror. Elsker kosestunden der er når han skal kose, men hater at det skal ta sånn tid før han sovner. Spesielt når lillebror gråter også fordi han vil ha mat.

Oi, allerede? Gleder eller gruer du deg?:)
Gruer meg. Ikke så mye til nov og des. Men januar. Hvordan i all verden skal jeg jobbe 12 timer ekstra i uka når jeg ammer en ettåring??

Permisjonen min går ut om ca 1,5 mnd.
Hun begynner i bhg i aug 17, men det koster vel dyrt å ha meg i ulønnet perm mens mannen er arbeidsledig. Dersom jeg får en avtale på å kunne gå ut i ulønnet på kort varsel når han forhåpentligvis får en jobb kan han være reel arbeidssøker og derved ha rett på dagpenger. Men passe henne i mellomtiden. Med hjemmekontor, avspasering og mamma'n min som løsninger ved intervju og.møter etc

Jeg skal ha medarbeidersamtale i morgen og høre med hr hva hun sier. Ellers blir jeg hjemme til august

God kveld :) her har dagen flydd av sted, men nå sover foreløpig Lillemann og jeg har fått gjort det jeg må... så da skal jeg bare ligge rett ut og samle krefter til han våkner igjen :P

Han våknet kl 01.30.... så neh ikke veldig god natt, jeg hadde riktignok sovet tidligere på kvelden og så liggi å slappa av noen timer. Men den ungen skal virkelig ikke sove når han er dårlig :O
Uff da:( hvor lenge var han våken?

Back
Topp