Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må finne på noe godt i kveld tror jeg. Middagen ble spist klokken ett siden vi dro to for fotballturnering.Kos dere selv.
Jeg stør for øyeblikket og lager cheddardip til tacoen vi skal ha til middag
Krysser fingreLov til å håpe på at irriterende maserier endelig går over til noe ekte?![]()
Hehe, opp og hopp hos dereSnuppa argumenterer på sitt eget vis.
"det er natta nå, vi sover om natta vet du" sier jeg. Før seks er det natt. Da står vi ikke opp
"den som ikke vil, skal" mener snuppa som har bestemt at vi skal stå opp
Og begynner å trykke. Før hodet mitt har godtatt lydene det hører er vi litt sent ute også. Det føste kom i bleia.
Så da sitter vi her da, hun sitter på potte og er strålende fornøyd med at nå ble det morgen likevel...
Hurra for 9 månederMen.
Hurra for deg som fyller 3/4 år. Ja deg vil vi gratulerer.
I dag er hun ni mnd gammel.
God kveld KenguGod morgen![]()
JeppHehe, opp og hopp hos dere![]()
Det er ihvertfall lurt å sove om man kanVi sto opp nå vi. Liker egentlig å være ferdig med frokost og morgenstell før ni. Men men. Sover baby sover mor, er det ikke sånn da?
Det er ihvertfall lurt å sove om man kanVi sto opp nå vi. Liker egentlig å være ferdig med frokost og morgenstell før ni. Men men. Sover baby sover mor, er det ikke sånn da?
Nei det burde jo si seg selvIkke sant. Å vi flytter jo muligens så da blir det nok enda lengere vekk. Da kan de ikke regne med oss heletideb![]()
Heldige duJa koste oss veldig
dukkehus, bøker og et gammelt fotografi på trykk av bryggen i Bergen
Oi, allerede? Gleder eller gruer du deg?Lurer jeg også på.
Jeg skal visst muligens begynne å jobbe om en måneds tid. Og har ikke vært alene med henne i det hele tatt.
Verdt et forsøkEr det mulig da?![]()
God kveldGod morgen jenter
Må nesten prøve daNaboen sin skyld at jeg smakte på de
Ble hekta gitt
Gruer meg. Ikke så mye til nov og des. Men januar. Hvordan i all verden skal jeg jobbe 12 timer ekstra i uka når jeg ammer en ettåring??Oi, allerede? Gleder eller gruer du deg?![]()
Uff daHan våknet kl 01.30.... så neh ikke veldig god natt, jeg hadde riktignok sovet tidligere på kvelden og så liggi å slappa av noen timer. Men den ungen skal virkelig ikke sove når han er dårlig :O