Hehe OK. Skal ikke bli så gæren hvis det ikke brukes her når jeg gav 35krSånn har vi og
Kjøpt til full pris.... Eller, storebror byttet inn sabeltannskuta han fikk for noen år siden i denne
Aldri brukt den omtrent
Men nå bruker frøkna den litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe OK. Skal ikke bli så gæren hvis det ikke brukes her når jeg gav 35krSånn har vi og
Kjøpt til full pris.... Eller, storebror byttet inn sabeltannskuta han fikk for noen år siden i denne
Aldri brukt den omtrent
Men nå bruker frøkna den litt
Hvor har dette året blitt av?!Altfor fort.
I morgen er snuppa ni mnd. Tre mnd så er det jul. Og hun et år.
Så kjiptHalvveis irritert på mannen som hjelper en venn med svensk! Skikkelig hormonell og tung gjør at jeg også blir maks irritert på slike ting når han burde være hjemme og aktivisere sin datter!
Takk for detAh. God arbeidshelgi går tok jeg guttungen fri fra barnehagen og vi var på vilvite. Ei venninne av meg var med også. I dag har vi vært på brannstasjon og loppis . Sliten nå , så ser vennebyen
![]()
Hva kjøpte du?Nok en gøy og aktiv dag her. Ble litt handel på loppis og stor stas å sitte i brannbil![]()
Ja koste oss veldigTakk for det
Koselig med fridag på storebror da!
dukkehus, bøker og et gammelt fotografi på trykk av bryggen i BergenHva kjøpte du?![]()
Svømming er deiligJa var jo så greit å svømme 1000 m
Den vil jeg også seBridget Jones
Håper dere begge har sovet godt i nattSånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe![]()
Jeg har sovet. Usikker på lillemor. Ho har vært urolig. Lå mellom oss i natt, så da lot jeg ho styre på så lenge ho ikke gråt. Din natt da?Hvordan har natten vært?
Lurer jeg også på.Hvor har dette året blitt av?!![]()
Tja den føles utrolig lang daHeldigvis ikke kjempe lang ventetid nå uansett![]()
Er det mulig da?Så kjiptdu får stramme han opp!
God morgenGod morgen jenter
Blir nok ikke tidlig seng i dag heller dessverrrSer dendu får ta tidlig kveld idag, prøv å ikke sove på dagtid
![]()
Det er detSvømming er deilig![]()
God morgen musemorGod morgen jenter
Så koseligElsker høsten ❤Vis vedlegget 198773
Ooh, håper det varer!!Noen har slått eldste i hodet med noe, han har brått fått ryddemani