Skravletråd September

Eh hvor normalt er det med mindre mage før fødsel?
Magen har krympet i løpet av 24 timer! Han er jo fortsatt aktiv så regner med at han har flyttet seg bare, men trolig irriterende! Føles ut som om han bare gjemmer seg og aldri vil komme ut :p
Magen synker vel litt som regel:)
Slapp av, ut kommer han alltid:P

Gubben har heldigvis fri i helgen men har ryddet opp i rotet på eiendommen etter faren. Så vært alene med de små hele helgen. Men gitt streng beskjed at han har bare med å komme hjem og hjelpe med legging. Ulempen er at storebror er så veldig mammadalt for tiden at han prøver andre å legge han så blir det skikkelig krise
Håper du fikk litt hjelp:)
Ikke så lett når de er mammadalter og kun mamma er bra nok:rolleyes:

Å nei :( håper du får legge deg ned med henne på første dupp da :(
Det er så dumt når de ska lære seg å våkne den tiden!! Husker vår gutt gjerne våknet 5.30-6 en periode, og det var aaaaalt for tidlig :(
heldigvis sluttet han med det og sov til 07-08 etterhvert
God morgen :) vi fikk sovet litt nå :D åå thank god, ellers hadde jeg vært trøtt som ett laken.
Hun har alltid våkna så tidlig :p hadde en liten periode i sommer der hun våkna 7-7:30 :D men det var vist kortvarig :p

Men lanskje det er håp likevel :D

Å disse mannfolka.
Mannen hadde noe han måtte gjøre på dataen sin, greit nok, jeg tar resten av kjøkkenet mens han sitter og jobber.
Jeg kommer ut og ser det står en tom boks på benken, han sier han har tenkt å ha resten av salsaen i den og sette i frysen, men boksen er ikke ren og må vaskes først.
Det gidder ikke jeg så jeg setter boksen i oppvaskmaskinen og tar en ren ut av skapet, og han får hakeslepp...
Da hadde han lett gjennom hele skapet etter en ren i riktig størrelse og klart å overse stabelen som stod rett innenfor døren, han beskylder meg nå for å kunne trylle :P
Haha, hvorfor lyder dette så kjent?:P

Jeg blir sliten av det, men har stivna sånn i ryggen så må prøve å gå. Det pøsregna for litt siden men, det er meldt bedre. Så jeg tar sjansen
Aah ser den, da kan det være greit å bevege seg litt :)
Lykke til hvertfall :D ta med paraply :)

Back
Topp