Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen synnøveGod morgen alle![]()
Sånn er det vel bare avogtilVeldig travelt![]()
Fikk sovet noen timer hvertfallGod morgen Kengu
Veldig kjedelig med sånn natt.
Hvordan var din natt??fikk du sove?
God morgenGod morgen. Da er storebror egentlig klar for bhg men lillebror skal bare henge på puppen og er skikkelig urolig idag så tar visst tid idag å få levert i bhg. Kommer oss ikke ut i bilen ser det ut som
Regner her ogsåSom det regner
Kb sover fortsatt, våkner vel snart å da blir det frokost
Jepp det har jegFri i dag da kanskje ?
God morgen søte duGod morgen alle![]()
Veldig kort nattGod morgen
Det var en kort natt...![]()
Nei han er sykRegner her også
Skal ikke kB på skole idag?
Ble det fint vær så dere gikk?God morgen deresatser på OK vær i dag, så vi kan gå til BHG
Huff altfor tidligGod morgendette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5
![]()
Krysser fingre for at det blir bedre og bedre hver natt fremovermJubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning![]()
Bra hos deg?God morgen synnøve![]()
Då deiligJepp det har jeg![]()
planer for dagenGod morgen søte du![]()
Ja de ukene gubben jobber dagskiftet er veldig greie da tar vi hver vår unge men annenhver uke jobber han kveld til kl 23 så da er jeg alene med begge. Lillebror gråter mye på ettermiddagen og kvelden så de ukene er verst. Men går nå på ett vis. Men det rare er at storebror sovner raskere de ukene jeg er alene med begge enn de ukene gubben er hjemme og kan hjelpe tilså tøft dere må ha det. Håper det blir bedre snart! Underletter vel om dere begge er hjemme og da vil jeg tru, så man kan ta en hver sin?
Ja han kom hjem og hjalp med leggingHåper du fikk litt hjelp
Ikke så lett når de er mammadalter og kun mamma er bra nok![]()
Men han sank jo ikke, han gikk oppover og innoverMagen synker vel litt som regel
Slapp av, ut kommer han alltid![]()