Er det ferietid hos dere?Som det regner
Kb sover fortsatt, våkner vel snart å da blir det frokost
Edit: ser han er syk, god bedring til kb ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ferietid hos dere?Som det regner
Kb sover fortsatt, våkner vel snart å da blir det frokost
Det hjalp vel littVeldig kort nattmen vi tok en powernap nå istad
![]()
Så den ikke så skvatt skikkeligSkjønne... Stakkers hjorten da! Men gikk det bra med deg? Så du den før den spratt opp eller skremt den vettet ur deg og?
Nei fint lite i dagGod morgen snuppa
Mange planer idag?
Jada er detBra hos deg?![]()
Så deiligJepp, idag har jeg fri![]()
Håper dere kommer dere hjrmStorebror er levert i bhg, lillebror hylte hele bilturen bort, under levering i bhg og i bilen igjen. Stoppet på parkeringen til stranden for å prøve å roe lillebror igjen og nå sover han på armen min. Får prøve å sette han tilbake i bilstolen slik vi kommer oss hjem.
Takk for det ❤Er det ferietid hos dere?
Edit: ser han er syk, god bedring til kb ❤
Good goodJada er det![]()
Nå ligger jeg i senga igjen og skal soveNei fint lite i dag
Sykt barn
Du da?
Da kan han ikke komme i helgaMerker det nærmer seg termin og følelsen av overtid siden snuppa kom såpass tidlig sist.
Hjalp jo ikke å ta turen innom jobb og høre kollegaer sier de hører det ikke skjer så mye enda
Nå kan han godt vente til imorgen da så snuppa får hvert med på dans imorgenmen helga er generelt dårlig pga tivoli som snuppa virkelig gleder seg til!
Kokken vårNå ligger jeg i senga igjen og skal sove
Idag skal jeg bare lage mat, kyllingen er allerede delt opp og marinert så bruker ikke lang tid.
Skal lage ferdig to plater med enchiladas som skal fryses ned da (måtte ta opp for mye kylling så lett å gjøre det sånn)
Nei han har forbud mot helga egentligDa kan han ikke komme i helga
Tja prøver ihvertfall.Kokken vår
Du er flink
Kan tru det ja!Så den ikke så skvatt skikkelig
Den hoppet motsatt vei av der jeg stod så gikk fint med oss begge
Var veldig fascinerende da
Aha skjønner det daNei han har forbud mot helga egentligmen det hadde han fra før.
Jeg og min mor hadde et ganske betent forhold når hun levde og hun er født 2.oktober, så vil helst slippe å føde mellom lørdag og mandag uansettmin søster derimot syns det hadde hvert perfekt da!
Åh jaGleder meg til denne skal fram om noen uker
Har vært mine foreldre sin men nå har jeg tatt over den
Vis vedlegget 198973
Jeg har sagt at fra mandag kan hun kom (idag) men samboer står fast ved ar hun må vente en uke til ettersom han ska bort i helgen (og MÅ bortMerker det nærmer seg termin og følelsen av overtid siden snuppa kom såpass tidlig sist.
Hjalp jo ikke å ta turen innom jobb og høre kollegaer sier de hører det ikke skjer så mye enda![]()
Nå kan han godt vente til imorgen da så snuppa får hvert med på dans imorgenmen helga er generelt dårlig pga tivoli som snuppa virkelig gleder seg til!