Skravletråd September

For de som har fulgt med om de litt spesielle naboene mine og deres søken på leilighet så har de nå takket ja til en leilighet på 67 kvm (de blir jo snart bare 6 personer :p).
Og du sted hvor det ikke fins noe nærmest, men gode bussforbindelser til et litt større tettsted 3 mil unna. De er vel en av tre som får spørsmål om leiligheten og sa til mannen at jaja får de den kan vi godt hjelpe til med flyttelass :p
Oi, det blir trangt:P

kjenner at 67 kvm blir lite om vi var såpass mange. tror vi har litt over 70 kvm og jeg syns det er fryktelig trangt. vi er tre:P
Vi har 74 kvm og ser jo at det går med oss 4, men vi hadde ikke fått plass til to til :o

Noen klarer seg helt supert på 67 kvadrat ,jeg hadde ikke det med 6 stk i hus
Ja noen gjør det.
Å gå fra 100 kvm og 5 personer til å miste ca 40 kvm og bli en ekstra, tja.
De syns kjøkkenet, badet og soverommene våres er små men de vil jo nå få mindre plass om de får leiligheten.
Men gubben min er overbevist over at nabo kjerringa er avhengig av å klage på alt mulig så kan jo hende hun gjør det bevisst for å klage :p

Oi, det blir trangt:P
Ja også spør hun meg om de har svensk for innvandrere der osv, tja vel nei den er tre mil unna men skulle tro de hadde djevelen som jaget dem for hun vil bare flytte :p

Men men lykke til, to timer unna ;)

Back
Topp