Ja eller huske å sette den påHmmm kjøpe bedre beskyttelse til å ha rundt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eller huske å sette den påHmmm kjøpe bedre beskyttelse til å ha rundt?
Utstyr til ei bleiekake jeg skal lage, og sånne skosokker,(hva heter det egentlig?) så lillemor kan være med ut uten vogn.Hva skulle dere shoppe?
Effektiv som vanligTømt oppvaskmaskin
Ryddet kjøkken
Ryddet ute
Satt på en vaskemaskin
Veldig deilig etter en slitsom helgKan skjønne det . Godt med en rolig dag
Å ne så kjiptDer gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
Ja det hadde ikke vært mye moroJa det hadde hvert fryktelig kjipt, hvert borte siden april 15 og så ringe første dag å si jeg har sykt barn![]()
Heter det ikke bare skpsokker/skoposerUtstyr til ei bleiekake jeg skal lage, og sånne skosokker,(hva heter det egentlig?) så lillemor kan være med ut uten vogn.
Er vel helt vanlig å være detSkjønner ikke hvorfor jeg bestandig er så nervøs før medarbeidersamtalene..
Klart jeg erEffektiv som vanlig![]()
Sjefen er ekstremt fornøyd med meg, og har fått skryt på meg av noen av mine andre kollegaer.Er vel helt vanlig å være det
Hvorfor trives de ikke der de bor nå da?Ja også spør hun meg om de har svensk for innvandrere der osv, tja vel nei den er tre mil unna men skulle tro de hadde djevelen som jaget dem for hun vil bare flytte![]()
Men men lykke til, to timer unna![]()
Er det tomt snart?!Må komme kjspt
Det er jo ikke noe å være nervøs forSkjønner ikke hvorfor jeg bestandig er så nervøs før medarbeidersamtalene..
Så kjedelig:-/Der gikk ipaden i gulvetknust skjerm. Off å jeg som reparerte den for ikke mange mnd siden
![]()
Det er detEr det tomt snart?!![]()
VeldigSå kjedelig:-/