Ja du har hvert flinkDet er ikke jeg i år
Har heldigvis ikke så mange som skal ha noe da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du har hvert flinkDet er ikke jeg i år
Bra, je har visst blitt mattelæreren til mannenHeihopp! Hvordan går det med dere?
Kremt ja det er utrolig viktigJa eller huske å sette den på![]()
Bra, je har visst blitt mattelæreren til mannen![]()
Er vist for mange oppoverbakker og hun mener de bor langt unna skolen til mannen, men det er da gåavstand og flere i området som går dit!Hvorfor trives de ikke der de bor nå da?![]()
Fant taco-rester til meg selvUff da, god bedring
Håper du finner noe god mat!
Det husker jeg at jeg syns var så stas. En hel håndHun blir 5![]()
Huff stakkarsStakkars lille J løp rett inn i den kanten der man laster varer på butikken. Hele coop mega snudde seg da hun hylte, kul i panna ble det også![]()
Noen rekker som kan løses ved å gjøre om til en annengradsligning, og igjen løse et sett med ligninger med 2 ukjente..Kjekt å ha en egen mattelærer da! Skulle jeg også hatt. Hva slags matte?
Syns det var mer stas å bli 10, da var jeg dobbelt så gammel som lillesøsterDet husker jeg at jeg syns var så stas. En hel hånd![]()
Stakkars lille, vært syk lenge?1 time og 20 minutter tok det før ho sovna i dag. En runde med oppkast fikk vi også. Jeg er sliten nå!
Om en uke passer vel egentlig ganske bra detTja får vente ei uka så han rekker å komme hjem da![]()
Hadde vi enda kunne planlagt det! Irriterende at de ikke kommer når vi vil![]()
Åh stakkers1 time og 20 minutter tok det før ho sovna i dag. En runde med oppkast fikk vi også. Jeg er sliten nå!
Bytte? Å neida! Jeg er inne på juni 2012 og snuppa er født 18 mai 2012 er da termin forum så går etter terminOm en uke passer vel egentlig ganske bra detsvigermor som skal være barnepi opererte ryggen for en uke siden, så fint om hun får hvile litt mer før hun må trø inn (svigerfar finns og da, men det er vel hun som tar det meste hva det gjelder gutten)
Dessuten har det slått meg at om jeg føder i sepember må jeg jo "bytte" terminforumog jeg vil helst være i oktober, det er en så herlig gjeng
(det er absolutt ikke noe feil på de i september!!
men jeg trives så godt i oktober, det er mer "hjemme")
Noen rekker som kan løses ved å gjøre om til en annengradsligning, og igjen løse et sett med ligninger med 2 ukjente..
Ganske elementært egntlig
Da før du vel bare starte prosessen med å kaste han utBytte? Å neida! Jeg er inne på juni 2012 og snuppa er født 18 mai 2012 er da termin forum så går etter termin
Høres uansett ut som om det passer best neste uke
Her passer det at det starter ca kl 8 imorgen![]()
Jeg begynte opprinnelig å studere matte...Skjønner mannen din godt jeg, synes matte er litt vanskelig selvheldigvis har jeg en samboer som er ganske god i det faget!
Jeg begynte opprinnelig å studere matte...
Endte opp med en informatikk grad, da, etter en liten tur innom kjemi også.Såpass.. jeg var en av de som aldri så poenget med matte, kom da aldri til å få bruk for det! Angrer idag for å si det sånn..