Skravletråd September

Hvorfor trives de ikke der de bor nå da?:)
Er vist for mange oppoverbakker og hun mener de bor langt unna skolen til mannen, men det er da gåavstand og flere i området som går dit!

Hun har selvsagt ikke kjempe stort nettverk her enda og er nok det som er verst, men kan ikke få stort nettverk av å gå hjemme med unger heller.
Blir jo ikke noe bedre om de flytter

1 time og 20 minutter tok det før ho sovna i dag. En runde med oppkast fikk vi også. Jeg er sliten nå!

Tja får vente ei uka så han rekker å komme hjem da ;)

Hadde vi enda kunne planlagt det! Irriterende at de ikke kommer når vi vil :p
Om en uke passer vel egentlig ganske bra det :) svigermor som skal være barnepi opererte ryggen for en uke siden, så fint om hun får hvile litt mer før hun må trø inn (svigerfar finns og da, men det er vel hun som tar det meste hva det gjelder gutten)
Dessuten har det slått meg at om jeg føder i sepember må jeg jo "bytte" terminforum :o og jeg vil helst være i oktober, det er en så herlig gjeng :) (det er absolutt ikke noe feil på de i september!! :o men jeg trives så godt i oktober, det er mer "hjemme")

Om en uke passer vel egentlig ganske bra det :) svigermor som skal være barnepi opererte ryggen for en uke siden, så fint om hun får hvile litt mer før hun må trø inn (svigerfar finns og da, men det er vel hun som tar det meste hva det gjelder gutten)
Dessuten har det slått meg at om jeg føder i sepember må jeg jo "bytte" terminforum :o og jeg vil helst være i oktober, det er en så herlig gjeng :) (det er absolutt ikke noe feil på de i september!! :o men jeg trives så godt i oktober, det er mer "hjemme")
Bytte? Å neida! Jeg er inne på juni 2012 og snuppa er født 18 mai 2012 er da termin forum så går etter termin ;)

Høres uansett ut som om det passer best neste uke ;)
Her passer det at det starter ca kl 8 imorgen :p

Bytte? Å neida! Jeg er inne på juni 2012 og snuppa er født 18 mai 2012 er da termin forum så går etter termin ;)

Høres uansett ut som om det passer best neste uke ;)
Her passer det at det starter ca kl 8 imorgen :p
Da før du vel bare starte prosessen med å kaste han ut :P
Når vil han vel ikke bli prematur heller

Back
Topp