Send noen hit!!Kanelboller fwrdig! Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send noen hit!!Kanelboller fwrdig! Hurra
Ligger rett ut på sofa nåLucky![]()
Hvordan skal du bruke fridagen din?
Idag?Ny time hos Refleksolog ! Gruer meg !![]()
Hei på duHello snupper. Hvordan går det?
Det kan godt begynne på tirsdag ettermiddag da.Aha skjønner det da
Han kommer nwste uke![]()
Artig å kunne overta slike tingMhm er så koselig atte
Mamma å de har hatt den så lenge jeg kan huske.
Så søt du er, men noen uker? Mer første advent eller første desember?Gleder meg til denne skal fram om noen uker
Har vært mine foreldre sin men nå har jeg tatt over den
Vis vedlegget 198973
Hehe, sikkert ikkeOkeida var det ikke han jeg snakka med
Håper det hjelper daTilbake fra refleksologen! Gud bedre å vondt !!!! Nå nyter jeg lunsj og TV før jeg skal begynne på fårikål
Uff da, god bedringKlart å sovne i 11-tiden igjen, men glemte å stille klokka, så jeg har nettopp våknet
Men dundrede hodepine såklart! Må vel stå opp og se på hva vi skal spise til middag om to timer...
Tja får vente ei uka så han rekker å komme hjem daJeg har sagt at fra mandag kan hun kom (idag) men samboer står fast ved ar hun må vente en uke til ettersom han ska bort i helgen (og MÅ bort) jeg bare håper det ikke skjer noe I helgen, for da har vi et problem
Ellers hadde det vært greit å fått jobba de to siste dagene da (tirsdag+onsdag) så på torsdag kan hun kom![]()
Ja det hadde jeg også hvert fornøyd med! Kjempe bra!Ja6 km ble det i dag ! Fornøyd med det
Hehe, så snill du erDa har man laget mat, vasket kjøkken og støvsugd. Lille har sovet litt igjen. Senere skal vi på biltema med storebror å kjøpe en liten jekk. Han har kjøpt bil og lillesøster har tatt utfordringen med å skifte dekk når tiden er inne.
Hva har jeg takket ja til![]()
Regntøy er lurt å ha når man har barnGikk bra etter en powernapnå har vi vært ute å testa regntøyet til frøkna.
Tror jeg også må ha regntøy![]()
Ååh du verden. Har gjort noen av det samme, bortsett fra treningLigger rett ut på sofa nå
Har trent, vært i butikken, vasket klær, strøket skjorter og ryddet litt![]()
Deilig å få det gjortÅåh du verden. Har gjort noen av det samme, bortsett fra trening![]()
Haha flere tegn på at dette er en gutt daSå det etterhvert
Han har misforstått!
TakkHehe, så snill du er
Lykke til!
HahaHaha flere tegn på at dette er en gutt damen trenger ikke misforstå så grundig før han er født engang
![]()
Har en alt for liten regnjakke som jeg har hatt siden ungdomskolenRegntøy er lurt å ha når man har barn![]()