Oi, hvordan går det? Har du fått treffe lege?
Fikk treffe lege
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvordan går det? Har du fått treffe lege?
Er 37 uker på mandaggleder meg skikkelig til permisjon nå ja! Og etter det kan hun bare komme syns jeg
![]()
Ja det skal jegDet er godt noknå må du slappe av resten av kvelden
![]()
Får håpe han får sove godtSånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe![]()
Ja ganskeJa håper det
Hatt en fin dag?
Ja ganskehar vært ute å lekt å endelig fått Vasket gulv. Du da ?
Fortsatt god bedringFikk treffe legeBle behandling, så nå er det antibiotika og smertestillende for alle penga
Heldigvis sluttet å gugge så mye
![]()
Håper han sover godtSånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe![]()
Det måtte jeg også istad. Var sikkelig frossen av meg.Frøyw sånn så måtte ta en dusj
Håper han får sove godt nå. Kanskje han drømmer om mamma blekksprut?Sånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe![]()
Åh du kunna godt få litt varme av megFrøyw sånn så måtte ta en dusj
Så godt at du fikk hjelp da!Fikk treffe legeBle behandling, så nå er det antibiotika og smertestillende for alle penga
Heldigvis sluttet å gugge så mye
![]()
Håper han får sove godt nå. Kanskje han drømmer om mamma blekksprut?
Er han gammel?
Man skulle da virkelig hatt ett ekstra sett med armer ibland, jeg signerer denHaha om ikke han gjør det, så kommer hvertfall jeg til å drømme om det![]()
Han er 14 mnd![]()
Har i grun detJa håper på det
Hatt en fin dag i dag?