Ser på saltkråkan herHva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på saltkråkan herHva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger
Ja jeg også etter å ha holdt på uteDet måtte jeg også istad. Var sikkelig frossen av meg.
Kunne ønske jeg var detÅh du kunna godt få litt varme av megjeg er så varm for tiden!!
Han har ikke annet valg enn å lære svensk skal han bo her, så å komme hit rett før han har en tentamen med arabisk skrevne sider så mannen kan oversette og han prøve å lære seg ved å nærmest kopiere, tja vil ikke si han lærer så bra!Er jo flott at han kompisen vil lære språk damen alt til sin tid kanskje ?
Ble sikkert godt når du var ferdig?Begynte å spyle pkatting
For en drittjobb
Tok på for mye såpeogså
Vasket, støvsuget og ryddet hele leiligheten (ikke i den rekkefølgen) og nå vasker jeg klær.God ettermiddagvært ute å lekt i dag, å sett på gakk-gakk.
Så var jeg å prøvekjørte Skoda pga en konk som lillesøster er med på.
Vasket gulvet, nå er ryggen gåen. Har igjen ovnen å badet.
Hva har dere gjort i dag ?
Man skulle da virkelig hatt ett ekstra sett med armer ibland, jeg signerer den![]()
Hva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger
Godt han er i seng da, satser på at han sover godt til imorgen!Sånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe![]()
Nja ble ikke så mye bedreBle sikkert godt når du var ferdig?![]()
Hva skal du?Jeg har satt meg ned litt for å samle krefter til å få gjort det jeg skal![]()
Vært på hadeland glassverkSå bragjort noe gøy i dag?
Vært mye ute idag?Ja jeg også etter å ha holdt på ute
Ja har vippestol etter storebror men ikke alltid den funkerHuff. Skal ikke være så lett bestandig . Har dere vippestol? Det fungerte greit til mi da ho var så lita.
Sitter med lillebror hengende på puppen og håper han sover snartHva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger
Har vært bortreidt ogsåVært mye ute idag?
Ja sånn en ekstra arm per barn hadde vært noe!Ja det hadde hvert greit om man fikk flere armer når man fikk barn Haha
Hva slags sjokolade?Barn soverda er det bare å slenge beina på bordet å finne fram sjokoladen.