Skravletråd September

Som mannfolk flest greier han ikke tenke på flere ting samtidig :p
Og han kompisen hans burde greie svensk selv syns jeg! En ting er å spørre om ord en annen ting er å sitte i 4 timer før å oversette fra arabisk!
Er jo flott at han kompisen vil lære språk da:) men alt til sin tid kanskje ?

God ettermiddag :) vært ute å lekt i dag, å sett på gakk-gakk.

Så var jeg å prøvekjørte Skoda pga en konk som lillesøster er med på.

Vasket gulvet, nå er ryggen gåen. Har igjen ovnen å badet.

Hva har dere gjort i dag ?

Det hørtes jo veldig bra ut! Hvordan bruker nettene å være da? Var det stor forskjell nå? :)
Pleier somregel å være ganske greie med 1-2 amminger ila natten så ikke så gale. Selvsagt noen netter kan en av guttene være urolige men flertallet så sover de greit:-)

Kom ut av kiwien med en hylende unge i bilstolen på armen, tung bærepose i samme arm og hylende unge i andre hånden som ikke var fornøyd fordi han ikke fikk det han ville ha. Utfor sto Plan fadder og sa de holdt på å ta bilder:mad:. Jeg bare så tåpelig på den at de kunne spør om noe som helst når noen komme ut med hendene fulle med hylende unger og bæreposer.

God ettermiddag :) vært ute å lekt i dag, å sett på gakk-gakk.

Så var jeg å prøvekjørte Skoda pga en konk som lillesøster er med på.

Vasket gulvet, nå er ryggen gåen. Har igjen ovnen å badet.

Hva har dere gjort i dag ?
Litt av en dag, slapp av litt i kveld da? Har ikke gjort veldig mye, vært på et kjøpesenter med ei venninne:)

Kom ut av kiwien med en hylende unge i bilstolen på armen, tung bærepose i samme arm og hylende unge i andre hånden som ikke var fornøyd fordi han ikke fikk det han ville ha. Utfor sto Plan fadder og sa de holdt på å ta bilder:mad:. Jeg bare så tåpelig på den at de kunne spør om noe som helst når noen komme ut med hendene fulle med hylende unger og bæreposer.
Sosiale antenner er noe ikke alle er utstyrt med. Har barna roa seg nå da?

De må jo spørre :)
Men tja jeg hadde ikke valgt å spørre dere

Litt av en dag, slapp av litt i kveld da? Har ikke gjort veldig mye, vært på et kjøpesenter med ei venninne:)
Ja det har det :) men mannen var med ut å, så det var deilig for han å komme seg ut tror jeg. Resten av kvelden er det taco og film :D

Sosiale antenner er noe ikke alle er utstyrt med. Har barna roa seg nå da?
Storebror har men ikke lillebror. Men han er alltid urolig på disse tider og frem til en gang etter storebror har sovnet. Så middag her blir spist med en hylende unge på armen

Storebror har men ikke lillebror. Men han er alltid urolig på disse tider og frem til en gang etter storebror har sovnet. Så middag her blir spist med en hylende unge på armen
Huff. Skal ikke være så lett bestandig . Har dere vippestol? Det fungerte greit til mi da ho var så lita.

Back
Topp