Skulle kikke littHehe nei da såskulle du egentlig ha noe spesielt, eller var du der bare for å kikke?
Å spise kanelboller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle kikke littHehe nei da såskulle du egentlig ha noe spesielt, eller var du der bare for å kikke?
Ta en hviledag du ❤Stort sett det jeg har å gjøre hver kveld når barna er i seng. Og vanligvis går det fort unna før jeg setter meg ned, men det orket jeg bare ikke i dag..
Så koseligElsker høsten ❤Vis vedlegget 198773
Te drikker jeg ikke men tenner mye lys hele høstenSå koselig
Liker høsten godt. Tror det er den sesongen jeg drikker mest te.
Høst og te hører sammen![]()
Åh, er han våken igjen allerede?Rydde kjøkken og vaske opp, brette klær og henge opp klær er de tingene jeg virkelig skulle ha gjort... burde ha gjort litt flere ting, men sånn siden jeg allerede hører lillebror blir jeg nå fornøyd om jeg får hengt opp klærne![]()
Hehe ja det er detJa åpen dag på brannstasjonen er veldig populært føler jeg![]()
Slitsomt . Kom han tilslutt ?Som mannfolk flest greier han ikke tenke på flere ting samtidig
Og han kompisen hans burde greie svensk selv syns jeg! En ting er å spørre om ord en annen ting er å sitte i 4 timer før å oversette fra arabisk!
Sikkert ALA det samme ja. GøyLigner sikkert, heter hiv o hoi! et ligger på et kjøpesenter her i Trondheim. Sliten mor her også.. Mest fordi jeg har brukt hele natten, og dagen frem til nå på å få lille frøken aldri sove, til å sove. Prøvde å ta ho med ut for å "slite" ho ut litt. Sovna nå![]()
Ja hihiHusker når min synes det var stas også
Vidunderlig sjokolade!!Det blir smash![]()
Jada har detJa hihihatt en fin dag?
Ooh! Jeg har jo masse duftlysTe drikker jeg ikke men tenner mye lys hele høsten
Det er favoritten. Så det har kommet smash kulerVidunderlig sjokolade!!![]()
De smaker høggDet er favoritten. Så det har kommet smash kulerhar det vært lenge?
Greit å få ryddet opp . Vi har som mål å få ryddet hele garasjen når gubben er helt pigg . Ble det noe handel der?Jada har det
Fått ryddet litt både inne og ute og vært på glassverket
Ingenting faktiskGreit å få ryddet opp . Vi har som mål å få ryddet hele garasjen når gubben er helt pigg . Ble det noe handel der?
Det var billig da