Skravletråd September

Sånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe :P

Sånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe :P
Får håpe han får sove godt :)

Ja ganske :) har vært ute å lekt å endelig fått Vasket gulv. Du da ?

Deilig når man får gjort slike ting :)
Tja dagen har hvertfall flydd avsted, hvert ute å gått noen trilleturer for å få småen til å sove da Hehe

Sånn da var Lillemann i seng og jeg håper han kan få seg noen gode timer med søvn. Det trenger han sårt nå, og spesielt etter ett mindre hyggelig kveldstell var han ikke fornøyd med mor... og jeg skulle ønske jeg var blekksprut for jeg hadde trengt noen ekstra armer Hehe :p
Håper han sover godt

Håper han får sove godt nå. Kanskje han drømmer om mamma blekksprut? :)
Er han gammel?

Hva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger

Back
Topp